مطالب مرتبط:
پیشرفته ترین دستگاه درمان سرطان به مازندران رسید
عصاره گوجه فرنگی برای درمان این سرطان مفید است
درمان پارکینسون، نتیجه فرعی استفاده از یک داروی سرطان
اشتباهات عجیب رییس سازمان سینمایی در خواندن دعای تحویل سال (فیلم)
فوری /  سوتی عجیب غریب رییس سازمان سینمایی: خواندن دعای سال تحویل آن هم با غلط در اختتامیه جشنواره فجر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 21:452024-02-12پزشكي

پیشرفته ترین دستگاه درمان سرطان در مازندران تحویل شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل از تحقق وعده دولت پس از یک ماه از سفر وزیر بهداشت به این دانشگاه خبر داد و گفت: پیشرفته ترین دستگاه شتاب دهنده خطی با انرژی بالا برای درمان بیماری سرطان با ارزش 130 میلیارد تومان تحویل بیمارستان شهید رجایی بابلسر شد و به زودی نصب و راه اندازی می شود.

- ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل از تحقق وعده دولت پس از یک ماه از سفر وزیر بهداشت به این دانشگاه خبر داد و گفت: پیشرفته ترین دستگاه شتاب دهنده خطی با انرژی بالا برای درمان بیماری سرطان با ارزش 130 میلیارد تومان تحویل بیمارستان شهید رجایی بابلسر شد و به زودی نصب و راه اندازی می شود.

دکتر سیدعلی مظفرپور گفت: بیمارستان شهید رجایی بابلسر یکی از مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل به عنوان یکی از مهم ترین مراکز درمان بیماران سرطانی استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد: در این بیمارستان دو دستگاه از حدود 20 سال گذشته وجود داشته که موجب ارائه خدمات زیادی به مردم استان بوده است و از سال ها قبل، نیاز بر این بوده که ارتقاء پیدا کند.

مظفرپور گفت: با توجه به سفر وزیر محترم بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی بابل و بازدید از نحوه مطلوب ارائه خدمات به بیماران در بیمارستان شهید رجایی


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی بابل - بیمارستان شهید رجایی - دانشگاه علوم پزشکی - رییس دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه - دانشگاه علوم - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفته ترین دستگاه درمان سرطان در مازندران تحویل شد

پیشرفته ترین دستگاه درمان سرطان در مازندران تحویل شد