مطالب مرتبط:
پلمب 3 مرکز غیر مجاز زیبایی در تالش
استخدام دستیار دندانپزشک در مرکز دندانپزشکی دکتر مقبلی در محدوده فلاح تهران
استخدام منشی در مطب دندانپزشکی دکتر فولادگر در محدوده سعادت آباد تهران
استخدام منشی و پذیرشگر در کلینیک دندانپزشکی مدائن در اصفهان
استخدام منشی در دندانپزشکی میرداماد در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 15:102024-02-05پزشكي

پلمب 35 دندانپزشکی و 109 مرکز زیبایی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای سال جاری از 435 مرکز دندانپزشکی بازدید شده که به دلیل تخلفات 35 و همچنین 109 مرکز زیبایی پلمب شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای سال جاری از 435 مرکز دندانپزشکی بازدید شده که به دلیل تخلفات 35 و همچنین 109 مرکز زیبایی پلمب شده است.

  محمد دهقانی فیروزآبادی در نشست خبری یکشنبه 16 بهمن، عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص شهر مشهد و بر اساس سرشماری های انجام شده، کمبود تخت بیمارستانی نسبت به جمعیت، قابل توجه است.

وی افزود: علاوه بر جمعیت رسمی سرشماری شده، جمعیتی بیش از یک میلیون نفر اتباع غیر ایرانی در مشهد داریم که از دانشگاه علوم پزشکی خدمت می گیرند ولی اینها در آمارهای رسمی دیده نمی شوند.

همچنین علاوه بر آن، به طور میانگین روزانه 250 هزار زائر در مشهد حضور دارد، یعنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به جمعیت یک میلیون و 400 هزار نفری که در سرشماری جمعیتی نیز لحاظ نمی شوند، خدمات ارائه می کند.

دهقانی فیروزآبادی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد با توجه به جایگاه اجتماعی و مذهبی شهر مشهد و همچنین امکانات و تجهیزات موجود در دانشگاه علوم پزشکی مشهد که به عنوان دانشگاه قطب شرق کشور شناخته می شود، محل رجوع بیماران زیادی است و 30 درصد از مراجعان به مراکز


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی مشهد - دانشگاه علوم - علوم پزشکی مشهد - علوم پزشکی - پزشکی - مرکز زیبایی
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 35 دندانپزشکی و 109 مرکز زیبایی

پلمب 35 دندانپزشکی و 109 مرکز زیبایی