مطالب مرتبط:
دیدار معاون وزیر کشور با رییس مجلس سوریه
معاون وزیر خارجه: «بریکس» باید صدای عدالت خواهی اکثریت مردم جهان باشد
ظریف: سیاست عاقلانه ای توسط جبهه مقاومت اتخاذ شده/ اسراییل و آمریکا در غزه شکست خورده اند/ مردم فلسطین با یک «انتخاب» مواجه نبودند، با یک «اضطرار» مواجه بودند
جدیت جبهه مقاومت درباره یک معادله
معاون وزیر کار: مدیران عامل هم باید گزینش شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 20:502024-01-30سياسي

معاون وزیر کشور: جبهه مقاومت در آستانه پیروزی است


سید مجید میراحمدی با بیان اینکه ایران و سوریه در حمایت از جبهه مقاومت برای ایستادگی در برابر رژیم تروریستی وکودک کش صهیونیستی، متحد و یکپارچه عمل می کنند، - سید مجید میراحمدی با بیان اینکه ایران و سوریه در حمایت از جبهه مقاومت برای ایستادگی در برابر رژیم تروریستی وکودک کش صهیونیستی، متحد و یکپارچه عمل می کنند، گفت: جبهه مقاومت در آستانه پیروزی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مجید میراحمدی در دیدار با حمود صباغ رییس مجلس سوریه و رییس دفتر شورای عالی امنیت ملی این کشور در دمشق، با تشریح توافق ها و محورهای همکاری های امنیتی ـ پلیسی اظهار کرد: دوکشور در منطقه و جهان اسلام از موقعیت ژئوپلیتیکی بسیارمهمی برخوردارند.

معاون وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران با یادآوری توطئه های آمریکا علیه انقلاب اسلامی و ضداستعماری واستکباری ایران، افزود: این انقلاب، برای آمریکا غیر قابل تحمل بود و از آن زمان تاکنون دست به توطئه های گوناگون زده است.

میراحمدی با اشاره به تحریک صدام و ایجاد جنگ تحمیلی علیه مردم ایران، ادامه داد: در آن شرایط سخت، سوریه به ریاست مرحوم حافظ اسد، تنها کشور عربی بود که درکنار ما بود.

وی خاطرنشان کرد: ملت و مسئولان جمهوری اسلامی نیز متقابلا در تمام صحنه ها وسختی ها کنار مردم و دولت سوریه بوده اند که نقطه اوج آن مقابله با ترو


برچسب ها: جبهه مقاومت - معاون وزیر کشور - مقاومت - ایران و سوریه - میراحمدی - سید مجید - ایران
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر کشور: جبهه مقاومت در آستانه پیروزی است

معاون وزیر کشور: جبهه مقاومت در آستانه پیروزی است