مطالب مرتبط:
مصرف گاز بخش خانگی و تجاری تا پایان هفته، 10 درصد افزایش خواهد یافت
توزیع بذر غلات در خراسان شمالی 22 درصد افزایش یافت
هزینه حمل و نقل در دریای سرخ 400 درصد افزایش یافت
نرخ رشد نقدینگی در ادامه روند نزولی به 25.2 درصد رسید/ افزایش دارایی‎ های خارجی بانک مرکزی
فضاهای ورزشی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان 50 درصد افزایش یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 16:402024-02-01سياسي

شمار پرونده های ورودی البرز 11 درصد افزایش یافته است


رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به افزایش 11 درصدی ورودی پرونده ها، گفت: از این تعداد، شعب تجدیدنظر استان با 30 درصد افزایش بیشترین میزان ورودی را داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، همراه با جمعی از مدیران قضایی استان البرز در دیدار صمیمی با قضات و کارمندان شعب تجدیدنظر و کیفری یک استان البرز ضمن دیدار چهره به چهره و حضور در شعب در جریان روند و کیفیت دادرسی ها قرار گرفت و اظهار کرد: افزایش ورودی پرونده به شعب یکی از معضلات کشوری است که گریبانگیر قوه قضاییه است.

  وی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: این معضل در استان البرز با توجه به شرایط منحصر به فردی که استان دارد ریشه در علل مختلفی دارد که بخشی مربوط به نوپا بودن استان و ساختارهای اداری است که متاسفانه آنچنان که شایسته است حتی در دستگاه های اجرایی هم این ساختارها شکل نگرفته است.

  وی با اعلام اینکه در 9 ماهه سال جاری در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش 11 درصدی ورودی پرونده به مراجع قضایی استان بوده ایم اضافه کرد: از این تعداد، شعب تجدیدنظر استان با 30 درصد افزایش بیشترین میزان ورودی را داشته اند.


برچسب ها: استان البرز - رییس کل دادگستری استان - استان - دادگستری استان البرز - رییس کل دادگستری - البرز - دادگستری استان
آخرین اخبار سرویس:

شمار پرونده های ورودی البرز 11 درصد افزایش یافته است

شمار پرونده های ورودی البرز 11 درصد افزایش یافته است