مطالب مرتبط:
برگزاری نشست وزرای خارجه گروه هفت در مونیخ
دیدار وزرای خارجه ایران و قطر
آغاز برگزاری مناقصه ساخت خط ریلی کربلا -نجف و مترو بغداد از امروز
برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و صنایع وابسته 
زمان احتمالی برگزاری دربی مشخص شد | اخبار ورزشی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 10:252024-02-13بين الملل

برگزاری نشست وزرای خارجه گروه هفت در مونیخ


رییس کنفرانس امنیتی مونیخ اعلام کرد که وزرای خارجه کشورهای گروه هفت (G7) در حاشیه این کنفرانس با هم دیدار و گفت وگو خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از بلومبرگ، کریستوف هوسگن رییس کنفرانس امنیتی مونیخ اعلام کرد که وزرای خارجه گروه هفت شامل انگلیس، آلمان، ایتالیا، کانادا، آمریکا، فرانسه و ژاپن در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ گفتگو خواهند کرد.

کنفرانس امنیتی مونیخ که هر سال با شرکت مقامات و کارشناسان امنیتی جهان برگزار می شود، امسال در روزهای 16 تا 18 فوریه (27 تا 29 بهمن) در شهر مونیخ برگزار خواهد شد.

اواسط بهمن دولت بلژیک اعلام کرد نمایندگان کشورهای غربی و گروه هفت (G7) را از پیشنهادی که می تواند اجازه مصادره دارایی های مسدود شده روسیه در اروپا را به نفع اوکراین بدهد، مطلع کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین روزنامه، بلژیک پیشهادی را ارائه کرده است که در آن پیشنهاد صدور تعهدات و بدهی از جانب روسیه برای جمع آوری منابع مالی برای بازسازی اوکراین و در عین حال استفاده از دارایی های روسیه برای تضمین بازپرداخت این بدهی ها را ممکن می کند.

روزنامه فایننشال تایمز نوشت که ائتلاف کشورهای حامی کیف از مسکو می خواهند بدهی های ناشی از تعهدات صادر شده را پرداخت کند و در صورت امتناع این کشور، گروه 7 مصادره دارایی های مسدود شده را آغاز خواهد کرد.


برچسب ها: کنفرانس امنیتی مونیخ - کنفرانس امنیتی - کنفرانس - وزرای خارجه - امنیتی - گروه هفت - مونیخ
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست وزرای خارجه گروه هفت در مونیخ

برگزاری نشست وزرای خارجه گروه هفت در مونیخ