مطالب مرتبط:
کلنگ فاز 4 نهضت ملی مسکن در شهر خنج لارستان به زمین زده شد
ساخت اولین ساختمان سبز تهران توسط سازمان ملی زمین و مسکن
افتتاح پروژه های گروه ساخت نهضت ملی مسکن در شهرستان میانه
افتتاح پروژه های گروه ساخت نهضت ملی مسکن در شهرستان میانه
آغاز ساخت 13 هزار واحد در طرح جهش مسکن مازندران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 14:552024-02-08سياسي

کلنگ ساخت 236 واحد طرح نهضت ملی مسکن در قیر و کارزین به زمین زده شد


استاندار فارس در هفتاد و ششمین سفر شهرستانی خود علاوه بر تصویب 35 مصوبه، کلنگ آغاز ساخت 236 واحد طرح نهضت ملی مسکن را به زمین زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قیروکارزین، محمدهادی ایمانیه در حاشیه جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و مبعث رسول اکرم(ص) گفت: سفر نخست به این شهرستان (آبان 1400) 21 مصوبه به در پی داشت که تاکنون افزون بر 50 درصد آنها اجرایی شده است.

وی افزود: باقی مانده مصوبات نیز فاصله چندانی تا اجرایی شدن ندارد و امیدواریم با تصمیمات اتخاذ شده حداکثر تا هفته دولت سال 1403 این مصوبات تکمیل و در خدمت مردم شریف شهرستان قرار گیرد.

او اظهار کرد: در این سفر نیز برای توسعه و تامین رفاه مردم قیر و کارزین 35 مصوبه جدید داشتیم که امیدواریم با عملیاتی شدن آنها شاهد ایجاد اشتغال برای جوانان و همچنین رونق اقتصادی این شهرستان باشیم.

استاندار فارس گفت: شهرستان قیروکارزین استعداد خوبی برای تولید محصولات کشاورزی، باغی و همچنین صنایع تبدیلی دارد که برخی مصوبات سفر در این زمینه بود.

ایمانیه اظهار کرد: با توجه به اینکه نمی خواهیم شهرستان قیر و کارزین در بن بست باشد تصمیماتی گرفتیم و تدابیری اتخاذ شد تا شهرستان از مسیرهای مختلف به برخی نقاط از جمله خنج، عسلویه و شیراز متصل شود.


برچسب ها: شهرستان - قیر و کارزین - به گزارش خبرگزاری فارس - پیروزی انقلاب اسلامی - کارزین - محمدهادی ایمانیه - جلسه شورای اداری
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ ساخت 236 واحد طرح نهضت ملی مسکن در قیر و کارزین به زمین زده شد

کلنگ ساخت 236 واحد طرح نهضت ملی مسکن در قیر و کارزین به زمین زده شد