مطالب مرتبط:
کنایه عباس عبدی به مدیرکل سیاسی وزارت کشور
کنایه عباس عبدی به یک نظرسنجی درباره انتخابات
ببینید | ماجرای توسل «محمد محبی» به حضرت عباس(ع) برای بازی با ژاپن
ببینید | ماجرای توسل «محمد محبی» به حضرت عباس(ع) برای بازی با ژاپن
کنایه عباس عبدی به مدیرکل سیاسی وزارت کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 12:552024-02-05بين الملل

پیام محمود عباس به گوترش


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار پررنگ تر شدن نقش بین المللی برای توقف جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و ممانعت از اشغال هر وجب از خاک این باریکه توسط این رژیم شد.

- رییس تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار پررنگ تر شدن نقش بین المللی برای توقف جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و ممانعت از اشغال هر وجب از خاک این باریکه توسط این رژیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان دیدار با تور وینسلند ، هماهنگ کننده روند صلح خاورمیانه در سازمان ملل در شهر رام الله پیامی را به صورت شفاهی به آنتونیو گوترش، دبیرکل این سازمان انتقال داد.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی وفا ، محمود عباس خطاب به گوترش بر لزوم تداوم تلاش های سازمان ملل در راستای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، عقب نشینی نیروهای رژیم اشغالگر از نوار غزه و عدم اشغال هر وجب از خاک این باریکه توسط صهیونیست ها تاکید کرد.

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در پیام خود همچنین بر تضمین افزایش کمک های بشردوستانه و امدادی به ویژه در شرایط سخت آب و هوایی کنونی که ساکنان غزه با آن دست و پنجه نرم می کنند، تاکید کرد.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به افزایش تلاش ها برای هماهنگی کمک ها و بازسازی نوار غزه و تضمین ورود کمک ها به سرتاسر مناطق نوار غزه


برچسب ها: تشکیلات خودگردان فلسطین - رییس تشکیلات خودگردان - تشکیلات خودگردان - رژیم صهیونیستی - فلسطین - محمود عباس - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

پیام محمود عباس به گوترش

پیام محمود عباس به گوترش