مطالب مرتبط:
تکذیبیه مدیرعامل بنیاد باران در خصوص یک ادعای انتخاباتی درباره سید محمد خاتمی
ادعای بازجویان آیت الله کاشانی: او گفت خلیل طهماسبی احمق بود!
ادعای نماینده آمریکا: اقدام حوثی ها تلاش برای انتقال کمک به نوار غزه را پیچیده می کند
ادعای بی اساس مقام آمریکایی درباره ایران در گفت وگو با وزیر خارجه چین
ادعای جدید درویش؛ برانکو دیگر آدم سابق نیست | فکرش را نمی کرد منتظرش باشیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 13:402024-01-28بين الملل

نگاهی به یک ادعای ساختگی


جنایت تروریستی در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کرمان در حالی ده ها شهید و زخمی بر جای گذاشت و با محکومیت منطقه ای و بین المللی گسترده ای به همراه داشت که روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی ادعا کرد که ایالات متحده مخفیانه .

- جنایت تروریستی در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کرمان در حالی ده ها شهید و زخمی بر جای گذاشت و با محکومیت منطقه ای و بین المللی گسترده ای به همراه داشت که روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی ادعا کرد که ایالات متحده مخفیانه به ایران هشدار داده بود که داعش در حال آماده شدن برای انجام حمله تروریستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متنی که می خوانید سرمقاله روزنامه سیاست روز به قلم قاسم غفوری است: این ادعا در حالی مطرح شده که منابع آگاه ایرانی، ادعای روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال مبنی بر هشدار اطلاعاتی واشنگتن به تهران درباره حمله تروریستی کرمان را رد کردند.

در همین حال ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعای روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال مبنی بر هشدار اطلاعاتی واشنگتن به تهران درباره حمله تروریستی کرمان از اظهار نظر دراین باره خودداری کرده و عنوان می کند که: اظهار نظر و ارزیابی عمومی در این زمینه ندارم .


برچسب ها: سالگرد شهادت سردار سلیمانی - وال استریت ژورنال - روزنامه آمریکایی - آمریکایی - شهادت سردار سلیمانی - سالگرد شهادت سردار - مقامات آمریکایی
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به یک ادعای ساختگی

نگاهی به یک ادعای ساختگی