مطالب مرتبط:
مردم ایران اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات آن را به فجر انقلاب پیوند می زنند
جنگ رسانه ای دشمن به دلیل پافشاری مردم بر آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است
انقلاب اسلامی ایران، امتداد مبعث و لبیکی بر اسلام و قرآن است
انقلاب اسلامی، ایران را به تولیدکننده کالا تبدیل کرد
اجرای پویش تولدت مبارک انقلاب اسلامی ایران در پایتخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 12:302024-02-08سياسي

انقلاب اسلامی نماد هویت الهی و اسلامی مردم ایران است


در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز 22 بهمن نشستی با اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل داشتیم و در کنار بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی به اهمیت حضور پر شور در انتخابات پیش رو پرداختیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، در آستانه 22 بهمن ماه و 45 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم روزی که مردم ایران طعم شیرین استقلال و آزادی را چشیدند و با برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) دست دشمنان و استکبار جهانی از این کشور قطع شد.

در طول 45 سال گذشته دشمنان انقلاب اسلامی و کشور از هیچ نقشه ای برای ضربه زدن به کشور و تضعیف نظام فروگذار نکردند و اما مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی همواره با شور و شعور انقلابی خود در برابر نقشه های دشمنان ایستادگی کرده و از انقلاب خود دفاع کردند.

در این بین نقش جوانان در تداوم راه انقلاب اسلامی بیش از پیش احساس می شود چرا که دشمنان نیز تفکر جوانان را هدف قرار داده و در فکر ضربه زدن به آن هستند.

البته امسال علاوه بر جشن انقلاب در رویداد بزرگ دیگری نیز در کشور انجام خواهد شد و آن هم انتخابات مجلس شورای اسلامی و هم چنین مجلس خبرگان بوده است و از همین رو با جمعی از جوانان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان (اوویس پذیرایی، رضا آقایی، طاها دادده، علیرضا سلیمان زاده، ا


برچسب ها: انقلاب اسلامی - اسلامی - انقلاب - سالگرد پیروزی انقلاب - پیروزی انقلاب اسلامی - دستاوردهای انقلاب اسلامی - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی نماد هویت الهی و اسلامی مردم ایران است

انقلاب اسلامی نماد هویت الهی و اسلامی مردم ایران است