مطالب مرتبط:
تاریخ هرگز فداکاری و ایثارگری و پیشگامی عالمان فرهیخته روحانیت را فراموش نمی کند
اولین تصاویر از دختران دوقلوی جایگزین سارا و نیکا در سریال پایتخت/سارا و نیکا به تاریخ پیوستند!
اقدام عجیبی مانچینی برای همیشه در تاریخ فوتبال آسیا ماندگار شد
افزایش حقوق بازنشستگان از تاریخ 1402/11/01
تاریخ و ساعت بازی ایران و سوریه در جام ملت های آسیا چهارشنبه 11 بهمن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 14:202024-01-31فرهنگي

مردی که یک تاریخ بود


رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در مراسم نکوداشت احمد سمیعی گیلانی که در فرهنگستان برگزار شد، او را یک تاریخ خواند و گفت: سمیعی برای فرهنگستان یک سرمایه بود، - رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در مراسم نکوداشت احمد سمیعی گیلانی که در فرهنگستان برگزار شد، او را یک تاریخ خواند و گفت: سمیعی برای فرهنگستان یک سرمایه بود، او یک تکیه گاه بود، یک پدر بود، یک مرجع و ملجأ بود نه فقط برای فرهنگستان بلکه برای فرهنگ ایران.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی حدادعادل در مراسم نکوداشت احمد سمیعی گیلانی که همزمان با زادروز این چهره فقید فرهنگی و نخستین تولدش بعد از درگذشتش و روز ویراستار (چهارشنبه، یازدهم بهمن ماه) در کتابخانه مرکزی فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی برگزار شد در سخنانی گفت: نزدیک به یک سال است که دیده از دیدار استاد محروم مانده است؛ دوم فروردین استاد سمیعی در آستانه 102 سالگی چشم از جهان فروبست.

استاد سمیعی برای فرهنگستان یک سرمایه بود، او یک تکیه گاه بود، یک پدر بود، یک مرجع و ملجأ بود نه فقط برای فرهنگستان بلکه برای فرهنگ ایران.

او افزود: استاد سمیعی چهره ای بسیار محترم، سودمند و خدمتگزار بود.

جا دارد فقدان این مرد ارجمند را در درجه اول به خانواده محترم و دوستدارانش و به ویژه گروه ادبیات معاصر فرهنگستان و اهل ادب تسلیت عرض کنم.


برچسب ها: فرهنگستان - فرهنگستان زبان و ادب - فرهنگ - فرهنگستان زبان و ادب فارسی - احمد سمیعی گیلانی - فرهنگستان زبان - مراسم نکوداشت
آخرین اخبار سرویس:

مردی که یک تاریخ بود

مردی که یک تاریخ بود