مطالب مرتبط:
آغاز هفته علمی روسیه در ترکمنستان
خودروهای جی ای سی در یک قدمی بازار| شماره گذاری محصولات راساموتور از هفته آینده آغاز می شود
نتانیاهو: عملیات زمینی در رفح ظرف 2 هفته آینده آغاز خواهد شد
نتانیاهو: عملیات زمینی در رفح ظرف دو هفته آینده آغاز خواهد شد
آماده دور جدید بارش ها از ابتدای این هفته باشید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 08:402024-02-10اجتماعي

آغاز بارش رحمت الهی در قم، از پایان هفته


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم گفت: از اواخر وقت چهارشنبه، افزایش ابر خواهیم داشت و از روز جمعه، بارش ها به تدریج از غرب استان آغاز خواهد شد.

- سعید اسماعیلی کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، به پیش بینی وضعیت آسمان قم در هفته جاری پرداخت و گفت: با توجه به نتایج تحلیل نقشه های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، امروز شنبه (21 بهمن ماه) آسمان قسمتی ابری، در برخی ساعات، همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: روز یک شنبه، آسمان نیمه ابری تا ابری و در برخی ساعات وزش باد رخ  می دهد که از بعدازظهر، با خروج موج از منطقه، کاهش ابر پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم جوی آرام و پایدار برای روزهای میانی هفته پیش بینی کرد و اظهار داشت: روزهای دوشنبه و سه شنبه، با استقرار جو پایدار، آسمان صاف و وزش باد ملایم خواهد بود.

وی با اعلام آغاز بارش رحمت الهی از پایان هفته جاری گفت: با نزدیک شدن سامانه بارشی به منطقه از اواخر وقت چهارشنبه، افزایش ابر خواهیم داشت و از روز جمعه، بارش ها به تدریج از غرب استان آغاز خواهد شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: تا روز سه شنبه، دما، تغییرات قابل ملاحظه ای نخواهد داشت؛ اما از سه شنبه، افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.


برچسب ها: اداره کل هواشناسی استان قم - کارشناس اداره کل هواشناسی - اداره کل هواشناسی - پیش بینی - هواشناسی - اداره کل - استان قم
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بارش رحمت الهی در قم، از پایان هفته

آغاز بارش رحمت الهی در قم، از پایان هفته