مطالب مرتبط:
هنرنمایی خلبانان ایرانی در نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام
هنرنمایی خلبانان ایرانی در نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام
مارال بنی آدم از همسر خوش تیپش رونمایی کرد / خانم بازیگر خودش به تنهایی یک جنیفرلوپز ایرانی است + عکس و بیوگرافی علی سرابی
در ایران 66 درصد سالمندان سرپرست خانواد، به تنهایی زندگی می کنند/ تعصبات رایج و فرهنگ عمومی دلیل اصلی عدم ازدواج مجدد سالمندان
ایران نوزدهمین اقتصاد دنیا با تولید ناخالص داخلی 1 تریلیون دلار است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 14:002024-02-14اقتصادي

صنعت هوایی داخلی به تنهایی نمی تواند پاسخگوی نیازها باشد


یک کارشناس حمل ونقل هوایی با بیان اینکه صنعت هوایی به تنهایی نمی تواند پاسخگوی نیاز باشد، گفت: تا کنون روش های معمولی که دولت به کار گرفته موفق نبوده است؛ - یک کارشناس حمل ونقل هوایی با بیان اینکه صنعت هوایی به تنهایی نمی تواند پاسخگوی نیاز باشد، گفت: تا کنون روش های معمولی که دولت به کار گرفته موفق نبوده است؛ بنابراین باید به سراغ روش های دیگر رفت؛ از جمله اینکه از ظرفیت ایرلاین های خارجی استفاده کرد.

محمدرضا ابراهیم پور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در اقتصاد کلان، عرضه و تقاضا، قیمت را مشخص می کند، گفت: همه می دانیم که سطح عرضه بلیت هواپیما در کشور، به مراتب کمتر از تقاضاست.

البته هر ساله به روش های مختلفی تلاش شده در این خصوص تعادل ایجاد شود، از جمله اینکه اعلام می کنند تعدادی هواپیما به ناوگان هوایی اضافه شده است؛ اما در عمل می بینیم که اگر هم ناوگانی اضافه شده، همچنان پاسخگو نیست.

وی ادامه داد: وقتی صنعت هوایی به تنهایی نمی تواند پاسخگوی نیاز باشد، باید از روش دیگری به این تقاضا پاسخ دهد؛ زیرا تقاضا هم بیشتر از این سرکوب نمی شود.

همین حالا هم بسیاری از مردم از ناوگان هوایی استفاده نمی کنند، زیرا به جای اینکه از یک هفته قبل بخواهند بلیت بگیرند، باید از یک ماه قبل به خرید اقدام کنند.


برچسب ها: هوایی - صنعت هوایی - حمل ونقل هوایی - تنهایی - حمل ونقل - کارشناس - هواپیما
آخرین اخبار سرویس:

صنعت هوایی داخلی به تنهایی نمی تواند پاسخگوی نیازها باشد

صنعت هوایی داخلی به تنهایی نمی تواند پاسخگوی نیازها باشد