مطالب مرتبط:
جنتی : روحانی به دلیل مغایرت دیدگاه هایش با شورای نگهبان ردصلاحیت شد / به برخی کاندیداها گفته اند در فلان استان تایید و در فلان استان ردصلاحیت می شوید
مسعود پزشکیان: چطور می شود روحانی نمی تواند صلاحیت داشته باشد؟!/ عمل شورای نگهبان قابل هضم نیست
صلاحیت 50 داوطلب دیگر مجلس شورای اسلامی به تأیید شورای نگهبان رسید
صلاحیت 50 داوطلب دیگر مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان به تأیید شورای نگهبان رسید
چرایی هجمه به شورای نگهبان؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 10:502024-01-30سياسي

توصیه انتخاباتی پژمانفر به شورای نگهبان


توصیه من به شورای نگهبان آن است که اگر فردی رد صلاحیت شده است و به شورای نگهبان ایراد وارد می کند، شورای نگهبان دلیل رد صلاحیت آن فرد را رسانه ای کند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - حجت الاسلام نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از افرادی که این روزها به علت عدم احراز صلاحیت برای انتخابات مجلس دوازدهم یا مجلس خبرگان رهبری به شورای نگهبان هجمه وارد می کنند، اظهار کرد: در چارچوب قوانین کشور، شورای نگهبان به عنوان مرجع اصلی برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات است و همه ما وظیفه همراهی و تمکین از قانون را داریم.

وی افزود: با توجه به اینکه رییس کمیسیون اصل 90 مجلس هستم و در جریان برخی مسایل و پرونده ها قرار دارم، باید بگویم که عدم احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات بر اساس موارد مستند است؛ البته شورای نگهبان مکلف است و مجاز نیست که مسایل شخصی افراد را رسانه ای و دلایل رد صلاحیت آنان را رسانه ای کند.

پژمانفر اضافه کرد: بعضاً می بینیم که چون دست شورای نگهبان برای اعلام دلایل عدم احراز صلاحیت ها باز نیست، افرادی که صلاحیت شان احراز نشده، می گویند که به ما ظلم شده است.

پژمانفر در گفتگو با مهر ادامه داد: توصیه من به شورای نگهبان آن است که اگر فردی رد صلاحیت شده است و به شورای نگهبان ایراد وارد می کند که نمی دان


برچسب ها: شورای نگهبان - نگهبان - شورای - رییس کمیسیون اصل 90 - کمیسیون اصل 90 مجلس - داوطلبان انتخابات - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

توصیه انتخاباتی پژمانفر به شورای نگهبان

توصیه انتخاباتی پژمانفر به شورای نگهبان