مطالب مرتبط:
شومینه باید ممنوع شود !
آب دریاچه ارومیه صرف تولید یونجه می شود!
آب دریاچه ارومیه صرف یونجه می شود!
واکنش وزیر ارشاد به راه ندادن الناز شاکر دوست به سینما: عذرخواهی می کنم، تکرار نمی شود!
خوشحالی کاپیتان از پیروزی مقابل لیورپول؛ وقتی اودگارد عکاس آرسنال می شود! / عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 23:452024-02-04ورزشي

چمران: شومینه باید ممنوع شود!


مهدی چمران در جلسه امروز شورای شهر تهران بر ایجاد ممنوعیت استفاده از شومینه ها و وسایل گازی خطرناک در واحدهای مسکونی تأکید کرد.

- رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه من همچنان بر ایجاد ممنوعیت استفاده از شومینه ها و وسایل گازی خطرناک در واحدهای مسکونی معتقد هستم، گفت: اما متأسفانه برخی ها ضمن بی توجهی به صرفه جویی منابع انرژی، برای بالابردن جنبه تشریفاتی خودشان اقدام به گرم کردن استخرهای روباز می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران در جلسه امروز شورای شهر تهران ضمن تشکر از شهرداری تهران بابت اقداماتش در برف اخیر تهران، از تیم ملی فوتبال بابت پیروزی بر تیم ملی ژاپن تشکر کرد و گفت: متاسفانه خبر فوت یکی از مدیران شهرداری تهران بر اثر گازگرفتگی را شنیدیم و این در حالی است که به یاد دارم که در دوره سوم شورای شهر برای پیشگیری از حوادث ناگوار این چنینی تلاش هایی شد و حتی برخی افراد برای ممانعت این طرح اقداماتی انجام دادند.

وی با بیان اینکه من همچنان بر ایجاد ممنوعیت استفاده از شومینه ها و وسایل گازی خطرناک در واحدهای مسکونی معتقد هستم، تأکید کرد که متأسفانه برخی ها ضمن بی توجهی به صرفه جویی منابع انرژی، برای بالابردن جنبه تشریفاتی خودشان اقدام به گرم کردن استخرهای روباز می کنند و این یک فعل ناپسند است که خدا هم بارها ف


برچسب ها: تهران - ممنوعیت استفاده - شورای شهر تهران - واحدهای مسکونی - شهر تهران - شورای شهر - شهرداری تهران
آخرین اخبار سرویس:

چمران: شومینه باید ممنوع شود!

چمران: شومینه باید ممنوع شود!