مطالب مرتبط:
مشارکت در انتخابات امنیت کشور را بالا می برد/ ضرورت دعوت نخبگان از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات
مشارکت حداکثری در انتخابات اسلام را تقویت خواهدکرد
طرح دشمن برای تردید در نخبگان/خواص نقش زیادی در افزایش مشارکت دارند
تریبون آزاد دانشجویی «انتخابات و مشارکت حداکثری» برگزار می شود
دادستان کل کشور: مشارکت حداکثری در انتخابات اسلام و جمهوری اسلامی را تقویت خواهدکرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 22:402024-02-05سياسي

نخبگان در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات نقش مهمی دارند


رییس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث تقویت روحیه خودباوری در مردم ایران شد گفت: خودباوری و مقاومت مردم ایران موجب شناساندن انقلاب اسلامی به جهانیان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، رییس ستاد انتخابات استان زنجان عصر امروز در جلسه تبیینی شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، نظام مردم سالار را جایگزین رژیم طاغوت کرد و نشان داد که حضور مردم در همه مسائل به حل مشکلات می انجامد.

رییس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه در کنار دستاوردهای مهمی چون استقلال و آزادی، عدالت نیز از آرمان های انقلاب اسلامی است گفت: همه باید تلاش کنیم تا برنامه ها و اهدافمان در مسیر تحقق این آرمان باشد.

وی به انتخابات یازدهم اسفند اشاره کرد و گفت: حضور مردم در صحنه در مناسبات بین المللی و محاسبات داخلی و خارجی نقش آفرین است، بنابراین باید بدانیم که حتی یک رای، نقش سازنده دارد.

رفیعی افزود: اگر مسائل و کارکردهای نظام به خوبی برای مردم تبیین شود مردم امیدوار خواهند شد که مشارکت در انتخابات و رأی آنها بر جامعه اثر گذار و تحول آفرین است.

رییس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه کاهش مشارکت مردم در انتخابات منجر به تضعیف قدرت ملی و حضور پر رنگ مردم در ا


برچسب ها: رییس ستاد انتخابات - انقلاب اسلامی - انتخابات - ستاد انتخابات - استان زنجان - مشارکت حداکثری در انتخابات - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات نقش مهمی دارند

نخبگان در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات نقش مهمی دارند