مطالب مرتبط:
16 فیلم فجر در خوزستان اکران می شود/پنج سینمای خوزستان میزبان علاقمندان فیلم فجر
جشنواره فجر هم امروز فوتبالی می شود/ تغییر در ساعت اکران فیلم ها
اکران 16 فیلم جشنواره فجر در سینماهای خوزستان
جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان با اکران میرو آغاز می شود
اکران 16 فیلم بخش اصلی جشنواره فجر در اصفهان / رایزنی برای اکران 33 فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 19:052024-02-03فرهنگي

اکران 16 فیلم جشنواره فجر در سه سینمای لرستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: 16 فیلم جشنواره فجر از 16 بهمن ماه در سینماهای کیو و استقلال خرم آباد و فلسطین بروجرد اکران می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: 16 فیلم جشنواره فجر از 16 بهمن ماه در سینماهای کیو و استقلال خرم آباد و فلسطین بروجرد اکران می شود.

اعظم روانشاد امروز (14 بهمن ماه) در آیین بهره برداری از سینما کیو در خرم آباد، اظهار کرد: در راستای عدالت فرهنگی و جهاد ملی سینماسازی دولت، سینما کیو به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه لرستان سرشار از منابع غنی و استعدادهای فرهنگی است، افزود: لازمه بروز این استعدادها، توسعه زیرساخت های فرهنگی است.

او با اشاره به اینکه افتتاح سینما نقطه عطفی در فعالیت های سینمایی و هنری استان است، بیان کرد: در سال های 1401 و 1402 ذیل برنامه های عدالت فرهنگی دولت سیزدهم چند دوره آموزش رایگان هنر در 12 رشته هنری برگزار شد که تامین هزینه های آن از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

روانشاد با بیان اینکه جامعه در آثار سینمایی بازنمایی می شود، ادامه داد: سینما به عنوان یک هنر چون در واقعیت ها ریشه دارد به صورت یک آیینه، شناخت عادلانه و ناعادلانه را از جامعه به مخاطب نشان می دهد.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - سینما - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - جشنواره فجر - فرهنگ - لرستان
آخرین اخبار سرویس:

اکران 16 فیلم جشنواره فجر در سه سینمای لرستان

اکران 16 فیلم جشنواره فجر در سه سینمای لرستان