مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 03:002024-02-14فناوري

حرف i در iPhone به چه معنا است؟


آیفون اگر معروف ترین برند موبایل دنیا نباشد، قطعاً جزو معروف ترین ها است.

تا حالا با خود فکر کرده اید که حرف i در iPhone چه معنایی دارد؟ - استیو جابز اولین نسخه ی آیفون را در 9 ژانویه ی 2007 (19 دی 1385) معرفی کرد؛ محصولی انقلابی که به گفته ی جابز، هم یک آی پاد با صفحه نمایش عریض و کنترل های لمسی بود و هم یک تلفن همراه جنجالی با قابلیت اتصال به اینترنت.

به گزارش سایت قطره و به نقل اززومیت،از زمان عرضه ی اولین گوشی آیفون، یکی از سؤالاتی که برای بسیاری از کاربران این دستگاه های هوشمند ایجاد شده، معنی حرف i در ابتدای نام iPhone است.

حرف i صرفاً در iPhone به کار نرفته است و تقریباً 30 محصول اپل در حوزه ی سخت افزار و نرم افزار ازجمله iPad و iPod و iMac نیز با حرف i شروع می شوند.

تا پیش از بازگشت استیو جابز به اپل در سال 1997، این شرکت در آستانه ی ورشکستی کامل قرار داشت؛ اما جابز با عرضه ی iMac در سال 1998 توانست اپل را نجات دهد.

آی مک محصولی نوآورانه و جدید بود که به عنوان اولین All in One اپل می توانست امکان دسترسی کاربران را به اینترنت که در آن بازه ی زمانی قابلیتی بسیار خاص به شمار می رفت، فراهم کند.

نام تقریباً 30 محصول اپل در حوزه ی سخت افزار و نرم افزار با حرف i شروع می شود جابز برای نام گذاری iMac، در ابتدا به سراغ نام MacMan رفت.


برچسب ها: استیو جابز - معروف ترین - دستگاه های هوشمند - آیفون - محصول - محصولی - معروف
آخرین اخبار سرویس:

حرف i در iPhone به چه معنا است؟

حرف i در iPhone به چه معنا است؟