مطالب مرتبط:
سال جاری مجوزهای کاغذی پایان می یابد/ تسهیل صدور مجوز کسب و کار با درگاه ملی مجوزها
وزارت فرهنگ سوریه: حمله آمریکا به آثار باستانی مغایر با موازین بین المللی است
خبر مهم وزارت اقتصاد / مجوزهای کاغذی باطل می شود
وضعیت دارویی کشور به مراحل بغرنجی رسیده است/ ضرورت پرهیز وزارت بهداشت از فرافکنی و انجام اقدامات لازم برای اصلاح روند غلط مدیریت فعلی
صدور بیش از 33 هزار مورد مجوز کسب و کار از طریق شنایه یکتا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 16:552024-02-04فرهنگي

تغییر ساختار وزارت فرهنگ در مراحل پایانی/ تاکید بر تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مراحل پایانی تغییر ساختار این وزارتخانه خبر داد و در عین حال بر ضرورت تسهیل صدور مجوزهای کسب و کارهای فرهنگی و هنری تأکید کرد.

- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مراحل پایانی تغییر ساختار این وزارتخانه خبر داد و در عین حال بر ضرورت تسهیل صدور مجوزهای کسب و کارهای فرهنگی و هنری تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمود اسلامی در جلسه شورای مدیران این معاونت با تأکید بر اینکه مأموریت اصلی وزارت فرهنگ بر اساس برنامه هفتم توسعه بازنگری و تدوین شده است، گفت: توجه به سرمایه انسانی به عنوان مقوله ای اساسی در سازمان، یکی از مهم ترین بخش هایی است که در برنامه پنج ساله توسعه مد نظر قرار گرفته است.

وی با تأکید بر جذب نیروی جوان، متخصص، نخبه و مدیریت استعداد در این وزارتخانه، توضیحاتی درباره فراخوان جذب 400 نیرو ارائه کرد و افزود: با توجه به نظر مقام عالی وزارت، در حال رایزنی با سازمان اداری و استخدامی و بنیاد ملی نخبگان هستیم که مهلت این فراخوان تا پایان بهمن ماه تمدید شود و همه علاقمندان و واجدین شرایط امکان شرکت در فراخوان و ثبت تقاضای خود را داشته باشند.


برچسب ها: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزارت فرهنگ - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزارت فرهنگ و ارشاد - وزارت - تغییر ساختار - فرهنگ
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ساختار وزارت فرهنگ در مراحل پایانی/ تاکید بر تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار

تغییر ساختار وزارت فرهنگ در مراحل پایانی/ تاکید بر تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار