مطالب مرتبط:
کاندیدایی انتخاب شود که منافع ملت را اولویت بداند نه منافع شخصی
امام جمعه رشت: کاندیدایی انتخاب شود که منافع ملت را اولویت بداند
امام جمعه رشت: کاندیدایی انتخاب شود که منافع ملت را اولویت بداند
روسیه: سازمان پیمان امنیت جمعی منافع امنیتی ارمنستان را تامین می کند
مهاجم استقلال: 10 روز مهلت می دهم تمام مطالباتم را بدهید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 15:202024-02-09سياسي

به داوطلبی رای بدهید که منافع جمعی را بر منافع شخصی ارجح بداند


امام جمعه رشت انتخاب اصلح در هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: افراد به کاندیداهایی رای دهند که روحیه انقلابی داشته باشند و از زندگی اشرافی دور باشند و منافع جمعی را بر منافع شخصی ارجح بدانند.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت انتخاب اصلح در هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: افراد به کاندیداهایی رای دهند که روحیه انقلابی داشته باشند و از زندگی اشرافی دور باشند و منافع جمعی را بر منافع شخصی ارجح بدانند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 20 بهمن ماه در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای انقلاب را گرامی می داریم.

وی با بیان اینکه نهال انقلاب اسلامی با خون های پاک شهدا آبیاری و تبدیل به درختی تنومند شده است، افزود: دشمنان در طول 45 سال گذشته انواع و اقسام توطئه ها را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی کردند، اما ملت ایران همواره با جان و دل پای انقلاب ماندند و دشمن را به عقب راندند.

امام جمعه رشت در ادامه به تحولات منطقه و قدرت نمایی های انصارالله یمن در تنگه باب المندب اشاره کرد و گفت: اقدامات یمن با هدف توسط جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه ا


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - مجلس خبرگان رهبری - مجلس شورای اسلامی - انقلاب - روحیه انقلابی - انتخابات مجلس - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

به داوطلبی رای بدهید که منافع جمعی را بر منافع شخصی ارجح بداند

به داوطلبی رای بدهید که منافع جمعی را بر منافع شخصی ارجح بداند