مطالب مرتبط:
3 طلا و برنز کاراته کاهای ایران در لیگ جهانی قبرس
یک طلا و 2 برنز کاراته کاهای ایران در مسابقات جهانی
3 طلا و برنز کاراته کاهای ایران در لیگ جهانی قبرس
یک طلا و دو برنز برای ایران در لیگ جهانی کاراته وان قبرس
1 نشان طلا و 2 برنز کاراته کا های ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 00:102024-02-18ورزشي

3 مدال طلا و برنز کاراته کا های ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دومین مرحله از رقابت های لیگ جهانی کاراته وان سری آ در سال 2024 طی روز های 27 تا 29 بهمن ماه در شهر لارناکا قبرس برگزار شد و در پایان بهمن عسگری صاحب مدال طلا وزن 75- کیلوگرم، - دومین مرحله از رقابت های لیگ جهانی کاراته وان سری آ در سال 2024 با کسب 3 مدال طلا و برنز توسط کاراته کا های کشورمان به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دومین مرحله از رقابت های لیگ جهانی کاراته وان سری آ در سال 2024 طی روز های 27 تا 29 بهمن ماه در شهر لارناکا قبرس برگزار شد و در پایان بهمن عسگری صاحب مدال طلا وزن 75- کیلوگرم، طراوت خاکسار صاحب مدال برنز وزن 55- کیلوگرم و صالح اباذری نیز مدال برنز وزن 84+ کیلوگرم مردان را بدست آورد.

در این رقابت ها بهمن عسگری که با پنج پیروزی در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان سری آ قبرس 2024، راهی فینال شده بود، امروز در دیدار نهایی با نتیجه 7 بر یک کیسی ساکیاما از ژاپن را شکست داد و صاحب مدال طلا وزن 75- کیلوگرم شد.

طراوت خاکسار با کسب چهار پیروزی و یک شکست در دیدار رده بندی با نتیجه 2 بر یک لویزی مویزینک از لتونی را شکست داد و صاحب مدال برنز وزن 55- کیلوگرم بانوان شد.

همچنین صالح اباذری با سه پیروزی و یک شکست در دیدار رده بندی با نتیجه 5 بر صفر کیو هیراتا از ژاپن را شکست داد و به مدال برنز و


برچسب ها: لیگ جهانی کاراته وان سری آ - لیگ جهانی کاراته وان - لیگ جهانی کاراته - کاراته وان سری آ - کاراته وان - کاراته - مدال طلا
آخرین اخبار سرویس:

3 مدال طلا و برنز کاراته کا های ایران

3 مدال طلا و برنز کاراته کا های ایران