مطالب مرتبط:
تردد در گردنه های مهاباد با زنجیرچرخ امکان پذیر است
تردد در تمام محورهای کردستان برقرار است
تردد در جاده های برون شهری قم عادی است + فیلم
تردد در تمامی راه های استان البرز جریان دارد
آخرین وضعیت تردد در جاده ها/ این محورها مسدود شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 19:552024-01-27اجتماعي

از تردد غیرضروری درراه های مواصلاتی پاوه بپرهیزید


ستاد مدیریت بحران شهرستان پاوه در پی ورود سامانه بارشی قوی در منطقه اطلاعیه ای مبنی بر پرهیز از تردد غیر ضروری در راه های مواصلاتی پاوه صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازکرمانشاه، با توجه به ورود سامانه بارشی قوی در منطقه اورامانات ستاد مدیریت بحران شهرستان پاوه اطلاعیه ای در این خصوص صادر کرد.

متن اطلاعیه بدین شرح هست: با توجه به پیش بینی و هشدارهای هواشناسی و ورود سامانه بارشی قوی که جو منطقه را تا پایان روز یکشنبه تحت تأثیر قرار خواهد داد و باعث بارش برف به ویژه در گردنه ها و بارندگی شدید و احتمال آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و دره ها و لغزندگی سطح جاده ها و ریزش سنگ ها در محورهای مواصلاتی خواهد شد.

لذا به عموم مردم شریف شهرستان توصیه می گردد از  ترددهای غیرضروری درراه های مواصلاتی، قرار گرفتن در فضاهای پرخطر و رفتن به ارتفاعات و کوه های اطراف، خودداری نموده و به هشدارهای هواشناسی که از طریق رسانه ها منعکس شده است توجه ویژه داشته و در صورت ضرورت تردد بااحتیاط کامل رانندگی نموده و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

لازم به ذکر است برای پیشگیری از آسیب های مشکلات ناشی از بحران های احتمالی و ارائه خدمات در بخش های مختلف همه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان و همه ادارات خدمات رسان و پایگاه های امداد و نجات


برچسب ها: ورود سامانه بارشی - راه های مواصلاتی - سامانه بارشی - مواصلاتی - ستاد مدیریت بحران - مدیریت بحران - شهرستان پاوه
آخرین اخبار سرویس:

از تردد غیرضروری درراه های مواصلاتی پاوه بپرهیزید

از تردد غیرضروری درراه های مواصلاتی پاوه بپرهیزید