مطالب مرتبط:
راه اندازی مکتب خانه موسیقی در کرمان لازم است
نوسازی و راه اندازی تجهیزات مورد نیاز آبفا توسط گروه جهادی شهدای آبفا شیراز
نخستین قطار مسافری امارات راه اندازی شد
افزایش دو برابری راه اندازی نیروگاه ها در دولت سیزدهم در مقایسه با دهه 90
نصب و راه اندازی سایت جدید همراه اول در منطقه کوی طالقانی اهواز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 08:152024-01-29فرهنگي

راه اندازی مکتب خانه موسیقی در کرمان ضروری است


سرپرستان گروه های موسیقی نواحی استان کرمان در بردسیر گرد هم آمدند و پیشنهاداتی ارائه کردند که مساعدت در ثبت گروه های موسیقی فعال، لزوم همکاری شهرداری ها میراث فرهنگی و تامین اجتماعی در خصوص قراردادها و مسائل بیمه ای و لزوم راه اندازی مکتب خانه موسیقی از آن جمله بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، نخستین گردهمایی سرپرستان گروه های موسیقی نواحی استان کرمان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و به میزبانی شهرستان بردسیر برگزار شد.

محسن روحی، در این گردهمایی بر اهمیت پرداختن به فرهنگ بومی و محلی تاکید و هنرمندان موسیقی نواحی را به تولید آثار جدید مبتنی بر داشته های غنی فرهنگی و هنری ترغیب کرد و راه گرایش مردم و جوانان به این نوع موسیقی در مقابل موسیقی غیر بومی و بیگانه را، پژوهش در این عرصه و تولید اثر جدید معرفی کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به رویکرد این اداره کل در حمایت از این نوع موسیقی فاخر اشاره و گواه این مطلب را برگزاری سالانه جشنواره های منطقه ای و استانی موسیقی نواحی عنوان کرد که با استقبال کم نظیر هنرمندان، فرهیختگان و مردم هنردوست استان مواجه شده است.

در ادامه گردهمایی، سرپرستان گروه های موسیقی نواحی به بیان دیدگاهای خود پرداختند و پیشنهاداتی جهت پویایی هر چه بیشتر موسیقی نواحی و اقت


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - موسیقی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - موسیقی نواحی - فرهنگ - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مکتب خانه موسیقی در کرمان ضروری است

راه اندازی مکتب خانه موسیقی در کرمان ضروری است