مطالب مرتبط:
بانک ژننتیک مجرمان در سیستان و بلوچستان ایجاد می شود
هشت نفر به تایید صلاحیت شدگان جدید مجلس سیستان و بلوچستان اضافه شدند
فیلم| اجرای رویداد ملی رحما در سیستان و بلوچستان
استاندار: محدودیتی برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد
فیلم| بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از پروژه های عمرانی زهک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 10:002024-01-23حوادث

ایجاد بانک ژننتیک مجرمان در سیستان و بلوچستان


مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: در راستای تحقق اهداف قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت، بررسی اقدامات مرتبط با پزشکی قانونی استان در تهیه بانک ژنتیک مجرمان حرفه ای و سابقه دار در دستورکار قرار گرفت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: در راستای تحقق اهداف قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت، بررسی اقدامات مرتبط با پزشکی قانونی استان در تهیه بانک ژنتیک مجرمان حرفه ای و سابقه دار در دستورکار قرار گرفت.

غلامرضا باغ شیرین امروز سه شنبه در جلسه پیشگیری از وقوع جرم استان اظهار کرد: یکی از راهبردهای توفیق در امر پیشگیری از وقوع جرم و تسریع در امر دستگیری مجرمان، تقویت بانک های اطلاعات ژنتیک بویژه در جامعه هدف محکومان و مجرمان حرفه ای و سابقه دار است که در کشورهای موفق و پیشرو در این حوزه، دستاوردهای قابل توجهی را در خصوص نرخ جرایم و اتهامات کیفری به ارمغان آورده است.

وی افزود: با رصد سوابق جامعه آماری محکومان مراکز تأمینی و تربیتی سیستان و بلوچستان، در می یابیم که بخش اعظمی از مجرمان دارای سوابق متعدد کیفری هستند و در واقع می توان با ارجاع به بانک های اطلاعاتی محکومان، گام های موثری را در ارتقای آمار کشف به وقوع جرایم محقق ساخت.


برچسب ها: پیشگیری از وقوع جرم - سیستان و بلوچستان - دادگستری سیستان و بلوچستان - پیشگیری - بلوچستان - سابقه دار - سیستان
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بانک ژننتیک مجرمان در سیستان و بلوچستان

ایجاد بانک ژننتیک مجرمان در سیستان و بلوچستان