مطالب مرتبط:
حدادی: اینکه در 100 سال اخیر فقط یک مدال المپیک گرفتیم، نشان از ضعف مدیریت است
اعضای گروهک منافقین بیش از 100 اقدام تروریستی مرتکب شدند
درخشش گروه گل گهر در رتبه بندی 100 شرکت برتر ایران (IMI100)
بازیکن 100 میلیون یورویی الهلال ساز جدایی زد
سخنگوی دولت درمورد لغو قرارداد برجامی خرید 100 هواپیمای ایرباس: یک قرارداد ضعیف که از قبل منعقد شده بود، لغو شد / حرکت به سمت تولید هواپیما های داخلی و نهضت تعمیر قطعات از سوی دولت انجام شده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 21:502024-01-23بين الملل

کشتار 25 هزار نفر در 100 روز توسط اسراییل مظلوم!


اصولا یکی از دلایلی که صهیونیست ها جنگ را ادامه می دهند در حالی که هیچ دستاوردی هم به کف نیاورده اند؛ همین است که از پساجنگ می هراسند و نگران فردای جنگ هستند از این رو آن را پایان نمی دهند ولی این وعده الهی است که حق یقینا در نبرد با باطل پیروز خواهد شد و وعده خدا تخلف ناپذیر است.

- فارس پلاس؛ سارا هوشمندی در یادداشتی نوشت: در تاریخی ساختگی مطرح کرده اند پیروان قوم یهود همیشه مورد ظلم و ستم بوده اند، کشته شده اند و در آتش رفتارهای غیرعاقلانه و افراطی سوخته اند! اما حتی به فرض باور این گزاره دروغ، امروز شاهد هستیم همان آتش بی عقلی و افراط بر جسم و روح یهودیان صهیونیست مسلط شده و می توان به وضوح آن را در اندیشه ها و گفتار مقامات رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی آنان مشاهده کرد.

1ـ با پایان جنگ دوم جهانی، مستکبران عالم به این گمان رسیدند چیزی به یهودیان بدهکارند؛ بنابراین با اختصاص سرزمینی که مسکن جمعیت دیگری از ادیان دیگر(اکثریت مسلمان و اقلیت مسیحی) بود عرصه را برای آشکار شدن چهره واقعی و بسیار ظالم قوم یهود فراهم کردند.

حرکتی که بسیاری آن را امپریالیسم انگلیسی می دانند؛ امپریالیسمی که در زمان پیدایش اسراییل در بسیاری از کشورهای جهان منسوخ شده و همه برای نابودی آن تلاش می کردند.


برچسب ها: صهیونیست - یهودیان - رژیم صهیونیستی - یهود - سارا هوشمندی - صهیونیست ها - پایان
آخرین اخبار سرویس:

کشتار 25 هزار نفر در 100 روز توسط اسراییل مظلوم!

کشتار 25 هزار نفر در 100 روز توسط اسراییل مظلوم!