مطالب مرتبط:
علم الهدی: خدا لعنت کند کسانی را که حرف های ما را سیاسی تحلیل می کنند، یا پس و پیش آن را حذف می کنند! این حرف ها فقط دینی است/ تحقق انتخابات با مشارکت بالا، دشمن را بدبخت می کند/ بعضی ها حرف های بنده را با جمله های تیز می گویند تا دافعه ایجاد کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 01:352024-02-02بين الملل

بنده را کُشت!(گفت و شنود)


سؤال اینجاست که چرا مدعیان اصلاحات باید حتی از پیشنهاد حمله به آمریکا و انگلیس و اسراییل عصبانی شوند؟ این موضوع چه ربطی به آنها دارد؟! - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها -کیهان نوشت:گفت: چه خبر؟ گفتم: شبکه های فارسی زبان آمریکا و انگلیس و اسراییل و برخی از مدعیان اصلاحات پیام تلفنی یکی از خوانندگان کیهان در ستون کیهان و خوانندگان را به روزنامه نسبت داده و علیه آن شلتاق کرده و اعتراض کرده اند! گفت: اعتراضشان چیست؟ گفتم: در پیام خواننده کیهان خطاب به انقلابیون یمن آمده است درخواست ما از دلاورمردان یمن و عراق این است که فرودگاه های نظامی اسراییل غاصب را نیز با موشک های نقطه زن شخم بزنند و کشتی ها و هواپیماهای آمریکایی حامل سلاح را یا غنیمت یا مورد هدف قرار دهند .

گفت: این که باعث افتخار است.

رسانه های آمریکا و متحدانش باید هم از این پیام آشفته باشند ولی مدعیان اصلاحات چرا آب و روغن قاطی کرده اند؟! مدعیان اصلاحات چرا باید حتی از پیشنهاد حمله به آمریکا و انگلیس و اسراییل هم عصبانی شوند؟ به آنها چه ربطی دارد؟! گفتم: ای عوام! چرا ربطی ندارد؟ مگر نشنیده ای که شاعر می گوید: تیر مژگان تو از عینکِ پشت .

خورد به قلب بغلی، بنده را کُشت ! پایان پیام/ت  


برچسب ها: آمریکا - اصلاحات - اسراییل - کیهان - هواپیماهای آمریکایی - خوانندگان - رسانه ها
آخرین اخبار سرویس:

بنده را کُشت!(گفت و شنود)

بنده را کُشت!(گفت و شنود)