مطالب مرتبط:
نقش برجسته منطقه آزاد اروند در توسعه اقتصادی کشور :: ایران تحلیل
تَرَک چینی بر مسکن ایران/ حضور اژد های زرد در بازار ساخت و ساز کشور؛ فرصت یا تهدید؟
سرمربی تیم ملی ایران از کشور رفت
اتباع خارجی به عنوان سفرای کشور خود در ایران محسوب می شوند
حمایت ایران از ونزوئلا در مقابل توقیف هوایپمای این کشور توسط آمریکا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 15:352024-02-13سياسي

بیش از 8 هزار دانشجوی پزشکی از 60 کشور در ایران تحصیل می کنند


معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به تحصیل بیش از 8 هزار دانشجوی پزشکی از 60 کشور جهان در دانشگاه های علوم پزشکی گفت: دیگر نیازی به اعزام بیمار به خارج از کشور نیست.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به تحصیل بیش از 8 هزار دانشجوی پزشکی از 60 کشور جهان در دانشگاه های علوم پزشکی گفت: دیگر نیازی به اعزام بیمار به خارج از کشور نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، امروز 24 بهمن 1402 در مراسم افتتاحیه جشنواره پر سیمرغ که با هدف افزایش آگاهی و شناخت نسبت به ساختار و عملکرد شبکه دانشجویی توسعه علوم پزشکی کشور برگزار شد، با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ایام دهه فجر فرصت مناسبی است تا ضمن مقایسه پیشرفت های پزشکی کشور در دوران پیش از انقلاب و پس از انقلاب، به دستاوردهای انقلاب اشاره کنیم.

وی گفت: پیش از انقلاب پرشکانی از کشورهای فیلیپین، اندونزی و پاکستان در کشور طبابت می کردند که حتی برخی از آنها پزشک نبودند و این در حالی است که اکنون از همین کشورها دانشجوی پزشکی در ایران داریم.

معاون آموزشی وزارت بهداشت تحصیل بیش از 8 هزار دانشجوی پزشکی از 60 کشور جهان را نشان از قابلیت های مختلف کشور در حوزه سلامت خواند و تاکید کرد: در سال های قبل از انقلاب کمیسیون عالی پزشکی، مسؤولیت صدور مجوز برای اعز


برچسب ها: معاون آموزشی وزارت بهداشت - دانشگاه های علوم پزشکی - دانشجوی پزشکی - پزشکی - معاون آموزشی - وزارت بهداشت - کشور
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 8 هزار دانشجوی پزشکی از 60 کشور در ایران تحصیل می کنند

بیش از 8 هزار دانشجوی پزشکی از 60 کشور در ایران تحصیل می کنند