مطالب مرتبط:
چگونه فشار خون خود را کاهش دهید؟
میرشمس: ناترازی و کمبود گاز بدتر از آماری است که برای 1420 اعلام می شود / کناری: 1420 که هیچ، ما همین الان هم مشکل داریم / حسینی: تولید و فشار چاه های پارس جنوبی در حال کاهش است؛ برخی از چاه ها نیز به آب افتاده اند و تولید هر سال کمتر می شود
احیای شورای هنر پس از 13 سال در دولت سیزدهم
دولت سیزدهم افزون بر پنج هزار میلیارد ریال برای گازرسانی به خراسان شمالی هزینه کرد
دولت تکذیب می کند، نانوا تایید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 08:502024-01-22سياسي

رویکرد دولت کاهش فشار مالیاتی بر مؤدیان خرد است


رییس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: رویکرد دولت در بودجه سال 1403 کاهش فشار مالیاتی بر مودیان خرد و تمرکز بر مودیان درشت برای اخذ مالیات می باشد.

- رییس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: رویکرد دولت در بودجه سال 1403 کاهش فشار مالیاتی بر مودیان خرد و تمرکز بر مودیان درشت برای اخذ مالیات می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد هادی سبحانیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1403 کل کشور بیان کرد: رویکرد کلی دولت در تبصره های مالیاتی لایحه بودجه سال آتی این است که فشار مالیاتی را از توده مردم، اصناف، مشاغل و مودیان خود کاهش دهد و تمرکز بر روی شرکت های بزرگ، هلدینگ ها و مودیان درشت مالیاتی باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: روح حاکم بر تبصره های مالیاتی لایحه بودجه سال آتی این است این رویکرد نه تنها منجر به گرانی و بار تورمی بر مردم نمی شود بلکه با این رویکرد منابع دولت افزایش می یابد.

مالیات ابزاری دارای سیاست گذاری است و باید به صورت موثر از آن استفاده کنیم.

هدف دولت تمرکز بر مودیان درشت در اخذ مالیات است.

انتهای پیام


برچسب ها: مالیات - مالیاتی - فشار مالیاتی - رییس سازمان امور مالیاتی - سازمان امور مالیاتی کشور - سازمان امور مالیاتی - امور مالیاتی کشور
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد دولت کاهش فشار مالیاتی بر مؤدیان خرد است

رویکرد دولت کاهش فشار مالیاتی بر مؤدیان خرد است