مطالب مرتبط:
جامعه روحانیت مبارز: مردم ایران در روز 22 بهمن نشان خواهند داد که سرافرازی تداوم خواهد داشت
بیانیه جامعه مدرسین به مناسبت 22 بهمن: برای ساختن ایران اسلامی باید «فرهنگ»، «اقتصاد» و «سیاست» تماماً رنگ دینی داشته باشند/ مشکلات اقتصادی و معیشتی گرچه در مدیریت زندگی اخلال ایجاد کرده، اما مردم فهیم دچار اشتباه محاسباتی نخواهند شد
طارمی: به مردم ایران توهین کردند، واکنش نشان دادم
مهدی طارمی: درگیری با قطری ها؟ به مردم ایران بی احترامی شد و واکنش نشان دادم
آقایی و عزت مردم ایران محصول 22 بهمن 1357 است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 16:052024-02-08سياسي

جامعه روحانیت مبارز: مردم ایران در روز 22 بهمن تداوم سرافرازی را نشان خواهند داد


مردم ایران در روز شکوه، عزت و آزادی «22 بهمن» و برای چهل و پنجمین بار با حضور گسترده خود نشان خواهند داد که به حول و قوه الهی تاریخ پیروزی و سرافرازی تداوم خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جامعه روحانیت مبارز در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم محمد رسول الله والذین معه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم  سوره فتح آیه29 خداوند اراده فرموده مکتب او بر همه ادیان و مکاتب برتری  یابد و این فتح و پیروزی را در بزرگراه ایستادگی، صلابت و قاطعیت در برابر دشمنان، بدخواهان و منحرفان و از سوی دیگر ملاطفت، محبت و همراهی و پیوند با مؤمنان، خوبان و ملت اسلام هدایت فرموده است.

بعثت پیامبر خاتم (ص) مبارک باد.

بعثتی که پیوسته در حال تکرار است تا حق پویان مسیر حق پرستی و حق خواهی را آشکار و حاکم کنند، مؤمنان را عزیز، مظلومین را رها و فرودستان را گرامی دارند.

مردم مؤمن، فهیم و شریف ایران با برپایی انقلابی بزرگ، بعثتی دیگر به پا کردند و در طی 45 سال با تمام توان و با همبستگی ملی از آرمان و منافع خود دفاع نموده و در برابر زیاده خواهان و زورگویان ایستادند و الگویی برای دیگر مردمان در رنج، ستم و تحقیر شدند.


برچسب ها: جامعه روحانیت مبارز - روحانیت مبارز - مردم ایران - سالگرد پیروزی انقلاب - پیروزی انقلاب اسلامی - پیروزی - روحانیت
آخرین اخبار سرویس:

جامعه روحانیت مبارز: مردم ایران در روز 22 بهمن تداوم سرافرازی را نشان خواهند داد

جامعه روحانیت مبارز: مردم ایران در روز 22 بهمن تداوم سرافرازی را نشان خواهند داد