مطالب مرتبط:
نظام جمهوری اسلامی نگاه ویژه ای به اقوام و مذاهب دارد
فرمانده سپاه اصفهان: اگر کسی پای صندوق های رای نیامد، او به آمریکا، رژیم صهیونیستی، کومله، دموکرات، منافقین و کسانی رای داده که شمشیر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گرفتند
حضور پرشور مردم در انتخابات اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان نشان می دهد
نماینده ولی فقیه در مازندران: انتخابات مظهر جمهوریت نظام اسلامی است
دانش آموزان معرف انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف باشند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 13:402024-01-31سياسي

علم و دانش سرلوحه فعالیت های نظام اسلامی است


امام جمعه بندرانزلی با تاکید بر اینکه علم هم قدرت است و هم قدرت آفرین، گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای نظام اسلامی این است که مسئله علم و دانش را سرلوحه همه فعالیت ها و برنامه های خود قرار داده است.

- حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین، امام جمعه بندرانزلی امروز چهارشنبه 11 بهمن ماه در ویژه برنامه نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه متوسطه دوره اول دهخدا، اظهار کرد: شهرستان ما با این مراسم به استقبال برگزاری جشن های دهه فجر و آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب خواهد رفت.

امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه علم و دانش برترین موهبت و نعمت الهی برای بشریت است، تصریح کرد: به واسطه علم و دانش، رشد و تعالی برای انسان ها فراهم می شود و در قرآن کریم و فرمایش معصومین(ع) علم به نور تعبیر شده است.

وی با تاکید بر اینکه در کنار کسب علم باید بصیرت افزایی نیز مورد توجه باشد، گفت: کسی که دارای بصیرت است تحت تاثیر اخبار کذب قرار نمی گیرد و اخبار را راستی آزمایی می کند و تحت تاثیر جریانات انحرافی قرار نمی گیرد و این ها از جمله ویژگی افراد عالم است و عالم حقیقی کسی است که فریب دشمن را نمی خورد.

امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه بیش از چهار دهه دشمن علیه نظام اسلامی در همه حوزه ها تلاش کرده، افزود: کاستی ها قابل کتمان نیست اما دستاوردها و مو


برچسب ها: علم و دانش - بندرانزلی - امام جمعه - نظام اسلامی - سالگرد پیروزی انقلاب - دانش - دبیرستان دخترانه
آخرین اخبار سرویس:

علم و دانش سرلوحه فعالیت های نظام اسلامی است

علم و دانش سرلوحه فعالیت های نظام اسلامی است