مطالب مرتبط:
افتتاح 3 پروژه در دانشگاه صنعتی همدان با حضور وزیر علوم
سه پروژه صنعتی در رشت افتتاح شد
افتتاح و کلنگ زنی 90 پروژه در دهه فجر در شهرستان ریگان
94 پروژه عمرانی و اقتصادی گالیکش دهه فجر افتتاح می شود
افتتاح دانشکده شیمی و نفت همدان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 14:502024-02-02دانش

افتتاح 3 پروژه در دانشگاه صنعتی همدان


سه پروژه مرکز رشد واحدهای فناور، فاز دوم آزمایشگاه مرکزی و تالار افتخارات دانشگاه صنعتی همدان با حضور وزیر علوم افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز سه پروژه مرکز رشد واحدهای فناور، فاز دوم آزمایشگاه مرکزی و تالار افتخارات دانشگاه صنعتی همدان در این مجموعه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

   وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه این مراسم با بیان اینکه دانشگاه صنعتی همدان مسیر توسعه را به خوبی طی می کند اظهار کرد: امیدواریم این دانشگاه با راهبری درست در راس دانشگاه های جوان و درخشان کشور قرار گیرد.

    محمدعلی زلفی گل بیان کرد: دانشگاه صنعتی همدان به دلیل نوپا بودن، ویژگی های منحصربه فردی دارد که مهمترین آن داشتن هیأت علمی برجسته، جوان، نخبه و توانمند است که از بهترین دانشگاه های کشور فارغ التحصیل شده اند.

  وی با بیان اینکه این دانشگاه مسیر توسعه را به خوبی طی می کند، افزود: دانشگاه صنعتی همدان از ظرفیت خیرین استفاده بهینه کرده و این موضوع یکی از نقاط قوت آن است.

  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: تعامل خوب دانشگاه با استانداری منجر به انتقال چهار بلوک خوابگاه به دانشگاه خواهد شد تا مشکل دانشجویان دختر رفع شود، علاوه بر این ساختمان دانشکده جدید در حال احداث است


برچسب ها: دانشگاه صنعتی - دانشگاه - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری - تحقیقات و فناوری - همدان - وزیر علوم - صنعتی
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 پروژه در دانشگاه صنعتی همدان

افتتاح 3 پروژه در دانشگاه صنعتی همدان