مطالب مرتبط:
پیش بینی مهم از پاسخ احتمالی ایران به اقدام نظامی آمریکا/ هشدار فوری ایران به آمریکا درباره تهدید نظامی/ بیانیه ارتش یمن درباره حمله موشکی به ناوشکن آمریکا
هشدار جدی فرمانده کل سپاه به آمریکا /به دنبال جنگ نیستیم اما هیچ تهدیدی را بی پاسخ نمی گذاریم
واکنش فرمانده سپاه به تهدیدهای آمریکا: دنبال جنگ نیستیم اما بی پاسخ نمی گذاریم
امیرعبداللهیان: آمریکا زبان تهدید را متوقف کند/ پاسخ ایران قاطع و فوری است
پاسخ قاطع قطر به آمریکا درباره ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 22:452024-01-31بين الملل

آمریکا: پاسخ ما تنش زا نخواهد بود


متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور در واکنش به کشته شدن 3 سرباز آمریکایی در اردن به دنبال ارائه پاسخی که منجر به افزایش تنش ها شود نیست.

- متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور در واکنش به کشته شدن 3 سرباز آمریکایی در اردن به دنبال ارائه پاسخی که منجر به افزایش تنش ها شود نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میلر در کنفرانسی خبری در پاسخ به سوالی درباره نحوه پاسخ آمریکا به حمله به نیروهای آمریکایی در اردن که منجر به کشته شدن 3 تن از نیروهای این کشور شد، گفت: پاسخ ما تنش زا نخواهد شد.

مقاومت اسلامی عراق شامگاه یکشنبه مسئولیت حمله به پایگاه آمریکایی برج 22 در مثلث مرزی عراق، سوریه و اردن را که بر اثر آن 3 نظامی آمریکایی کشته و دستکم 40 نفر هم زخمی شدند، برعهده گرفت.

میلر همچنین در رابطه با احتمال تشکیل کشور فلسطین گفت: ما بسیاری از گزینه ها را بررسی کرده و درباره آن ها با شرکای مان در منطقه و در داخل دولت آمریکا صحبت می کنیم.

انتهای پیام


برچسب ها: آمریکا - سخنگوی وزارت خارجه آمریکا - آمریکایی - سخنگوی وزارت خارجه - وزارت خارجه آمریکا - سرباز آمریکایی - پاسخ
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: پاسخ ما تنش زا نخواهد بود

آمریکا: پاسخ ما تنش زا نخواهد بود