مطالب مرتبط:
کشف زمین خواری 584 میلیارد ریالی در سیریک / قاتل فراری رودان در کرمان دستگیر شد
ایده های خلاقانه؛ باغچه که نباید حتما روی زمین باشه تو متفاوت باش رو دیوار بسازش
زلزله خاموش در کمین ایران/ کدام استان ها بیشتر در خطر «فرونشست زمین» قرار دارند؟
طرح اهدای زمین رایگان در سال آینده| مشمولین بخوانند
اعطای تسهیلات کمک هزینه ثبت نام خرید خودروی وارداتی در بانک ایران زمین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 17:502024-02-07حوادث

زمین خواری 584میلیاردی در سیریک


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 59 هزار و 845 متر مربع زمین خواری به ارزش 584 میلیارد ریال در شهرستان سیریک خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: طی  آذر ماه سال جاری و در ادامه طرح مبارزه با جرائم اقتصادی پدیده شوم زمین خواری ، 5 فقره شکایت مبنی بر تصرف اراضی دولتی به مالکیت منابع طبیعی شهرستان به پلیس آگاهی اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی واصل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

  وی افزود : با بررسی های دقیق صورت گرفته مشخص شد افرادی به هویتهای معلوم در مناطق روستایی حاشیه ای سیریک با دیوارکشی و ساخت و ساز 59هزار و 845 متر مربع از اراضی متعلق به اداره منابع طبیعی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده اند.

  این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در اجرای دستور مقام قضایی، پلیس امنیت اقتصادی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی به محل اعزام  و ضمن رفع تصرف  و تفهیم اتهام با تشکیل پرونده  متهمان جهت ادامه رسیدگی و سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی معرفی شدند.

  فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش اراضی ملی کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه 584 میلیارد ریال عنوان کرده و بیان داشت :حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - زمین خواری - اقتصادی - امنیت اقتصادی - منابع طبیعی - به گزارش خبرگزاری فارس - فرمانده انتظامی استان
آخرین اخبار سرویس:

زمین خواری 584میلیاردی در سیریک

زمین خواری 584میلیاردی در سیریک