مطالب مرتبط:
زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس قشم نواخته شد
زنگ انقلاب در مدارس سراسر کشور نواخته شد
«زنگ انقلاب» در مدارس نواخته شد
زنگ انقلاب در مدارس مشهد همزمان با سراسر کشور نواخته شد + فیلم
«زنگ انقلاب» در مدارس نواخته شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 12:152024-01-31سياسي

زنگ انقلاب در مدارس فارس نواخته شد


در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، آیین نواختن زنگ انقلاب امروز، 11 بهمن ماه به صورت همزمان در مدارس استان فارس برگزار شد.

- ایسنا/فارس در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، آیین نواختن زنگ انقلاب امروز، 11 بهمن ماه به صورت همزمان در مدارس استان فارس برگزار شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس در مراسمی که بدین منظور در دبیرستان دخترانه پویش ناحیه 3 شیراز برگزار شد، گفت: 45 سال پیش در چنین روزهایی یکی از بزرگترین انقلاب های دنیا رقم خورد.

فرشید قاسمی با یادآوری اینکه ملت ایران با جمعیتی به طول 33 کیلومتر در مراسم استقبال از امام خمینی(ره) در روز 12 بهمن 1357 حضور داشتند، افزود: این انقلاب دارای برکات و دستاوردهای بیشماری در عرصه های مختلف است.

وی برخی از پیشرفت های پزشکی و علمی کشورمان را یادآور شد و گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها در حوزه پزشکی خودکفا شده ایم بلکه این خدمات را به دیگر کشورها صادر می کنیم.

سرپرست آموزش و پرورش فارس با اشاره به رتبه 4 ایران در فناوری نانو، گفت: در حوزه هسته ای و دستاوردهای فضاهای اقدامات خوبی انجام شده است به طوری که در عرصه دستاوردهای فضایی جایگاه 12 دنیا را داریم.

قاسمی با بیان اینکه ایران رتبه 5 هسته ای دنیا را دارد، شتاب رشد علمی ایران در منطقه را یک اعلام کرد و افزود: این ها همگی


برچسب ها: انقلاب - زنگ انقلاب - اداره کل آموزش و پرورش فارس - مدارس استان - فارس - اداره کل آموزش و پرورش - استان فارس
آخرین اخبار سرویس:

زنگ انقلاب در مدارس فارس نواخته شد

زنگ انقلاب در مدارس فارس نواخته شد