مطالب مرتبط:
مهمترین راهبرد هیات بازرسی انتخابات صداقت و جلب اعتماد مردم است
نظام ما یک نظام مردم محور است
نظام ما یک نظام مردم محور است/ دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل با نهادهای مردمی تصویب شد
سازمان امور مالیاتی داد/پایش مستمر حساب های غیرتجاری
استخدام منشی امور دفتری در کرمانشاه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 14:152024-01-21سياسي

دخالت دادن مردم در تمام امور از مهمترین دستاوردهای نظام است


استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه مردم همواره هوشیار هستند و دسیسه های دشمن را نقش بر آب می کنند، گفت: انقلاب اسلامی با دخالت دادن مردم در تمام امور گام برداشته که این از مهمترین دستاورد های نظام در راستای تعالی نظام است.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه مردم همواره هوشیار هستند و دسیسه های دشمن را نقش بر آب می کنند، گفت: انقلاب اسلامی با دخالت دادن مردم در تمام امور گام برداشته که این از مهمترین دستاورد های نظام در راستای تعالی نظام است.

محمدرضا حیسین نژاد در همایش عملکرد امید آفرین با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی در یکم دی ما برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی دستگاه ها در انعکاس و اطلاع رسانی اقدامات و پروژه های امید بخش انجام شده در راستای جهاد تبیین نقش موثر دارند.

وی افزود: گزارش های ارائه شده در همایش عملکرد امید آفرین، تنها بخشی از اقدامات دولت در استان است و روابط عمومی ها در راستای جهاد تبیین، خدمات ارائه شده را برای مردم اطلاع رسانی کنند.

حسین نژاد عنوان کرد: در شرایط کنونی که دشمن به دنبال ایجاد بدبینی و ترویج فرهنگ غربی و ایجاد چالش در نظام است، حضور مسؤلان در بین مردم و ارائه گزارش، یک تکلیف در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی است.


برچسب ها: مهمترین دستاورد - استاندار خراسان شمالی - خراسان شمالی - دسیسه های دشمن - انقلاب اسلامی - روابط عمومی - دستاورد
آخرین اخبار سرویس:

دخالت دادن مردم در تمام امور از مهمترین دستاوردهای نظام است

دخالت دادن مردم در تمام امور از مهمترین دستاوردهای نظام است