مطالب مرتبط:
باید با کار کودک برخورد شود
باید با کار کودک برخورد شود
با پیمانکارانی که به اتباع غیرمجاز کار بدهند برخورد می کنیم.
بهترین معلمان را به مدارس دولتی می فرستیم/ لزوم برخورد غیرسیاسی با پدیده های تعلیم و تربیت
برخورد جدی با متخلفان توزیع لاستیک های سواری وارداتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 17:102024-01-23اقتصادي

باید با کار کودک برخورد شود


مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور گفت: مقابله با کودک کار شاید اثربخش نباشد اما آنچه مهم است این است که باید با کار کودک برخورد شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، محمدحسین صادقی در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین دادستانی کل کشور و سازمان بهزیستی ضمن تاکید بر احکامی که در قانون برنامه هفتم توسعه مرتبط با حوزه آسیب های اجتماعی آمده است، گفت: در ماده 83 برنامه هفتم توسعه، بهبود شاخص آسیب های اجتماعی در پایان برنامه به میزان 25 درصد در حوزه کودکان کار، طلاق و.

پیش بینی شده است.

وی افزود: ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی، سالانه به تعداد 300 محله پیش بینی شده است که تحقق آن می تواند در کاهش آسیب ها موثر باشد.

همچنین در ماده 84 پیش بینی شده است وزارت کشور در خصوص آسیب های اجتماعی طرح جامع پایش و کنترل آسیب های اجتماعی را با تاکید بر تدوین برنامه مبتنی بر پیشگیری و کنترل اعتیاد، طلاق و حاشیه نشینی و مفاسد اجتماعی که در فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان اولویت های حوزه آسیب های اجتماعی هم مورد تاکید است، ذکر کرده است.

مدیرکل پیشگیری از آسیب های اجتماعی دادستانی کل کشور تصریح کرد: در بند دوم به پیشگیری اولیه از بروز آسیب های اجتماعی از طریق اصلاح برنامه های متون درسی دوره آموزش عمومی، پیش بینی آمو


برچسب ها: آسیب های اجتماعی - آسیب ها - اجتماعی - برنامه هفتم توسعه - دادستانی کل کشور - برنامه - آسیب
آخرین اخبار سرویس:

باید با کار کودک برخورد شود

باید با کار کودک برخورد شود