مطالب مرتبط:
انقلاب اسلامی سهامداری غیر از امام(ره) و ملت ایران ندارد
انقلاب اسلامی دست دشمنان را از منابع متعلق به ملت ایران کوتاه کرد
بازگشت امام خمینی(ره) به ایران، نقطه عطف انقلاب اسلامی بود
دهه مبارک فجر، یادآور همبستگی و میثاق ملت ایران با بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است
انقلاب اسلامی ایران نعمت آزادی و استقلال را برای مردم به ارمغان آورد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 11:112024-02-01سياسي

انقلاب اسلامی سهامداری غیر از امام(ره) و ملت ایران ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله علیرضا اعرافی صبح امروز در آیین اختتامیه همایش کتاب سال حوزه که در سالن همایش های دارالشفاء قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بزرگ ترین رویداد در عالم اسلام، ایران و جهان است.

وی با اشاره به اینکه حوزه های علمیه و مدرسه فیضیه نقش اساسی در انقلاب اسلامی داشتند، مطرح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی حقایق مهمی در موضوع انقلاب اسلامی بیان کرده است.

مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این بیانیه فرمودند انقلاب اسلامی آغازی از صفر بود، عنوان کرد: انقلاب اسلامی و نظام برخاسته از آن از نقطه صفر آغاز شد، همه چیز علیه ما بود حتی رژیم فاسد طاغوت که علاوه بر وابستگی بر فساد، نخستین رژیم در ایران بود که به دست بیگانه نه شمشیر خود روی کار آمده بود.

وی اضافه کرد: در مسیر انقلاب، هیچ تجربه پیشین و راه طی شده ای برای ما وجود نداشت و طبیعی است قیام های مارکسیستی نمی توانست برای انقلابی که از متن دین پدید آمده است، الگوی مناسبی باشد.

اعرافی با اشاره به اینکه حوزه، مردم و ایران با دست خالی به کار بزرگی دست زدند، خاطرنشان کرد: نهضت های گذشته یا مارکسیستی و یا ناسیونالیستی بودند و جنبش های نیمه اسلامی و شبه اسلامی نیز هرگز جنبش های برآمد


برچسب ها: انقلاب اسلامی - اسلامی - انقلاب - حوزه های علمیه - به گزارش خبرگزاری فارس - گام دوم انقلاب اسلامی - بیانیه گام دوم انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی سهامداری غیر از امام(ره) و ملت ایران ندارد

انقلاب اسلامی سهامداری غیر از امام(ره) و ملت ایران ندارد