مطالب مرتبط:
هلدینگ خلیج فارس، کشور را به سمت استقلال اقتصادی هدایت می کند/ صنعت پتروشیمی می تواند نقش مهمی در رشد اقتصاد دریامحور کشور داشته باشد
کمبود نقدینگی؛ مشکل اصلی واحدهای تولیدی خراسان رضوی است
تمجید دادستان کل کشور از عملکرد سپاه
بانوان در شور انتخاباتی نقش مهمی دارند
استقرار کمک داور ویدیویی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 12:252024-02-14سياسي

سپاه می تواند نقش مهمی در کمک به واحدهای تولیدی کشور داشته باشد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می تواند نقش بسیار مهمی در کمک به واحدهای تولیدی و پیشبرد اهداف اقتصادی کشور داشته باشد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می تواند نقش بسیار مهمی در کمک به واحدهای تولیدی و پیشبرد اهداف اقتصادی کشور داشته باشد.

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی در حاشیه مراسم تقدیر با اشاره به نقش بسیار مهم و حیاتی سپاه در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور، گفت: سپاه در همه حال و در عرصه های مختلف کشور در خدمت نظام و در کنار آحاد مردم بوده است و تا پای جان و با دفاعی جانانه، حقانیت هدف و مقصود خویش را به جهانیان به اثبات رسانده‎اند.

علایی تصریح کرد: امروز نیز به جهت نگاه ایثارگرانه و ظرفیتی که در سپاه وجود دارد، این نهاد مردمی می تواند نقش بسیار مهمی در کمک به واحدهای تولیدی و پیشبرد اهداف اقتصادی کشور داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل خاطرنشان کرد: سالروز ولادت حضرت اباعبدالله حسین(ع) که مزین به نام پاسدار می باشد، فرصت مغتنمی است تا از جانفشانی ها و از خودگذشتگی های این عزیزان تشکر و قدردانی شود.


برچسب ها: شرکت شهرک های صنعتی استان - شرکت شهرک های صنعتی - واحدهای تولیدی - شهرک های صنعتی - سپاه پاسداران انقلاب - استان اردبیل - سپاه پاسداران
آخرین اخبار سرویس:

سپاه می تواند نقش مهمی در کمک به واحدهای تولیدی کشور داشته باشد

سپاه می تواند نقش مهمی در کمک به واحدهای تولیدی کشور داشته باشد