مطالب مرتبط:
602 خانواده در آذربایجان شرقی صاحب زمین رایگان می شوند
سفر وزیر ورزش و جوانان به آذربایجان شرقی
دستور استاندار آذربایجان شرقی برای اصلاح طرحی که هفت کشته داد
از کشف آرد تا لوازم شوینده و بهداشتی قاچاق در آذربایجان شرقی
6 نفر از ثبت نام کنندگان خبرگان رهبری در آذربایجان شرقی تایید صلاحیت شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 12:502024-02-10سياسي

602 خانواده در آذربایجان شرقی صاحب زمین رایگان می شوند


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت دهه فجر 602 خانواده در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان، صاحب زمین رایگان می شوند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت دهه فجر 602 خانواده در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان، صاحب زمین رایگان می شوند.

سید احمد موسوی روز شنبه، 21 بهمن در گفت وگو با خبرنگاران در محل اداره کل، اظهار کرد: حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یکی از طرح های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که سیاست های کلی آن نیز از سوی رهبر معظم معظم انقلاب ابلاغ شده است و در همین راستا کلیه دستگاه های اجرایی در حوزه مسئولیت خود موظف به اجرای آن هستند.

وی گفت: خوشبختانه دولت مردمی سیزدهم گام های مهم و اساسی در زمینه تحقق اهداف جوانی جمعیت برداشته و مجموعه راه و شهرسازی نیز در حوزه واگذاری قطعه زمین رایگان در قالب طرح جوانی جمعیت عهده دار مسئولیت است.

موسوی با اشاره به عملکرد استان آذربایجان شرقی در مورد طرح جوانی جمعیت، گفت: خوشبختانه در ایام الله دهه فجر سال جاری که در آن قرار داریم، مقرر شده است تا به 602 خانواده حائز شرایط، قطعه زمین رایگان در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت واگذار شود.


برچسب ها: آذربایجان شرقی - خانواده - اداره کل راه و شهرسازی - استان آذربایجان شرقی - راه و شهرسازی - آذربایجان - زمین رایگان
آخرین اخبار سرویس:

602 خانواده در آذربایجان شرقی صاحب زمین رایگان می شوند

602 خانواده در آذربایجان شرقی صاحب زمین رایگان می شوند