مطالب مرتبط:
دستور رییس دادگستری استان سمنان برای پیگری وضعیت مسافران گرفتار در جاده های برفی
افزایش 100 هزار نفری مسافران مترو در سرما
خدمات زیبایی می تواند به قیمت جان مردم تمام شود/ مهاجرت پزشکان افزایش یافت
مسافران خودروهای جاده تهران مشهد؛در برف و بوران مبحوس شدند/ویدئو
سه جاده استان سمنان مسدود و تردد در محور میامی - سبزوار با زنجیر چرخ ممکن است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 14:452024-02-03سياسي

دستور قضایی برای افزایش خدمات دهی به مسافران گرفتار در جاده های سمنان


رییس کل دادگستری استان سمنان پس از افزایش بارش نزولات آسمانی با صدور دستوراتی قانونی تسریع در خدمات رسانی به مسافران در جاده های استان را به مسؤولان قضایی تکلیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از افزایش بارش نزولات آسمانی در برخی از حوزه های قضایی استان با صدور دستوراتی قانونی تسریع در خدمات رسانی به مسافران در جاده های استان به مسؤولان قضایی تکلیف شد تا با بسیج نهادهای مسؤول تسهیل در ارائه خدمات اتفاق بیفتد.

وی گفت: برابر گزارش های منتشر شده از رسانه ها و خبرگزاری های موثق، نزول بارش برکات الهی از آسمان ازجمله برف و باران منجر به انسداد موقتی یا دائم برخی از محورهای مواصلاتی بین شهری و همچنین خیابان ها و معابر درون شهرها شده است.

وی افزود: در همین راستا به مسؤولان قضایی سراسر استان تکلیف شد، در راستای اهتمام به تکلیف قانونی در حوزه صیانت از حقوق عامه و پیشگیری های وضعی به خصوص جلوگیری از وقوع اتفاقات و حوادث ناگوار ورود کرده و موجبات نجات مسافران از برف و کولاک را فراهم آورند.

رییس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به بسیج نهادهای مسؤول اجرایی، امدادی و خدمات رسانی اظهار کرد: باید عملیات برف روبی با ماشین آلات مرب


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان سمنان - رییس کل دادگستری - دادگستری استان - استان - مسؤولان قضایی - استان سمنان
آخرین اخبار سرویس:

دستور قضایی برای افزایش خدمات دهی به مسافران گرفتار در جاده های سمنان

دستور قضایی برای افزایش خدمات دهی به مسافران گرفتار در جاده های سمنان