مطالب مرتبط:
مراسم اهدای گل به عتبات عالیات در پاکدشت برگزار شد+فیلم
مردم قم 160 میلیارد ریال به عتبات عالیات کمک کردند
اجرای طرح کاسبان امین در قم دسترسی مردم به کالاهای اساسی را تسهیل می کند
اجرای تعطیلی 2 روز در هفته از کی آغاز می شود؟
گزارشی از فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در یزد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 15:002024-02-03سياسي

قم مقام اول را در اجرای تعهدات ستاد بازسازی عتبات عالیات دارد


رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قم، گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات هرساله تعهدی را برای هر استان در خصوص جمع آوری کمک های مردمی اختصاص می دهد که استان قم موفق شده است در بازه زمانی 9 ماهه امسال به همه تعهدات خود عمل کرده و مقام اول کشور را در این زمینه کسب کند.

- ایسنا/قم رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قم، گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات هرساله تعهدی را برای هر استان در خصوص جمع آوری کمک های مردمی اختصاص می دهد که استان قم موفق شده است در بازه زمانی 9 ماهه امسال به همه تعهدات خود عمل کرده و مقام اول کشور را در این زمینه کسب کند.

رضا حافظی رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قم، در نشست خبری که امروز 14 بهمن ماه در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: توسعه و بازسازی حرم های مطهر در نجف و کربلا، کاظمین و سامرا تاریخ عمیقی دارد؛ مردم در همه شرایط بازسازی و توسعه حرم های مطهر اهل بیت (ع) را دنبال می کردند که نشان از ارادت مردم به ائمه اطهار(ع) دارد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات تأمین رفاه حال زائرین ائمه اطهار بوده و با توجه به رفع مشکلات، جمعیت و ماندگاری زائرین افزایش پیدا کرد و لذا یکسری اقدامات به اهداف ستاد افزوده شد.


برچسب ها: بازسازی عتبات عالیات - بازسازی عتبات - ستاد بازسازی عتبات عالیات - عتبات عالیات - توسعه و بازسازی عتبات - ستاد بازسازی عتبات - بازسازی
آخرین اخبار سرویس:

قم مقام اول را در اجرای تعهدات ستاد بازسازی عتبات عالیات دارد

قم مقام اول را در اجرای تعهدات ستاد بازسازی عتبات عالیات دارد