موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - استقلال و پرسپوليس - سود سهام عدالت - بازي استقلال - مقاومت اسلامي عراق - ساكت الهامي - دسته گل عروس - آزمون زبان دانشگاه پيام نور - فني وحرفه - هيات مركزي نظارت - نظافت اتومبيل - اگر شيخ دياباته - ابراهيم غريبي - حادثه تروريستي افغانستان - دستگاه دروغ سنج - ايران ترانسفو - اقامتگاه هاي بوم گردي - سامان پاكباز - نيروي انتظامي زنجان

مطالب مرتبط:
بسیاری از پیشران های توسعه خراسان رضوی مبتنی ظرفیت های دانش بنیان است
فضای دانشگاهی در خراسان رضوی باید مبتنی بر سند توسعه پیش رود
خودنمایی تولید دانش بنیان در خراسان شمالی با رفع نیازهای کشور
شرایط معافیت مالیاتی شرکت های دانش بنیان نوپا
عوارض صادراتی مواد معدنی برای تحقق اسناد بالادستی اقتصاد دانش بنیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 09:502024-01-23سياسي

بسیاری از پیشران های توسعه خراسان رضوی مبتنی بر ظرفیت های دانش بنیان است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: بخش مهمی از حوزه پیشران های ما در توسعه، مبتنی بر دانشگاه ها و حوزه دانش بنیان است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: بخش مهمی از حوزه پیشران های ما در توسعه، مبتنی بر دانشگاه ها و حوزه دانش بنیان است.

سیدجمال الدین حسینی در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اهمیت دانش بنیان شدن نظام تصمیم گیری و افزایش سهم دانشگاه ها در حل مسائل استان، اظهار کرد: یکی از مزیت های ما در خراسان رضوی، فضای دانشگاهی است و از آنجا که بخشی از توسعه مبتنی بر سرمایه انسانی شکل می گیرد، نظام آموزش عالی در خراسان رضوی این قابلیت را برای استان ایجاد کرده که برای ورود به بسیاری از زمینه ها، نیروی متخصص آن در دسترس باشد.

وی با بیان اینکه حتی ظرفیت های دانش آموختگان دانشگاهی خراسان رضوی در اختیار سایر استان ها نیز قرار می گیرد، افزود: بخش مهمی از حوزه پیشران های ما در توسعه، مبتنی بر دانشگاه ها و حوزه دانش بنیان است، آن چیزی که از فضای دانشگاهی انتظار می رود، این است که مبتنی بر سند توسعه استان عمل و بتواند برای تغییر پارادایم های اقتصادی و توسعه ای خود را تنظیم کند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی ادامه داد: به عنوان مثال در استان ما در حوزه معدن حرکت های خوبی شکل می گیرد، به طوری که 15


برچسب ها: خراسان رضوی - سازمان مدیریت و برنامه ریزی - دانش - دانش بنیان - دانشگاه - رییس سازمان مدیریت - خراسان
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از پیشران های توسعه خراسان رضوی مبتنی بر ظرفیت های دانش بنیان است

بسیاری از پیشران های توسعه خراسان رضوی مبتنی بر ظرفیت های دانش بنیان است