مطالب مرتبط:
جشن تولدی خاص
ساموئل اتوئو و شرکت در جشن بازیکنان تیم ملی کامرون در رختکن پس از صعود از مرحله گروهی جام ملت های آفریقا / فیلم
جشن باشکوه 1500 پدر و پسر مشهدی در حرم مطهر امام رضا(ع)
برگزاری جشن های میلاد امیرالمؤمنین(ع) در 400 بقعه شاخص گیلان
3 هزار دختر بوشهری سن تکلیف خود را جشن گرفتند + تصویر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 09:512024-01-25سياسي

جشن تولدی خاص


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، گروهی از دختران دهه هشتادی شیرازی که به تازگی گروهی دوستانه را برای انجام مناسبات فرهنگی تأسیس کرده اند تصمیم گرفتند تا در روز پدر ، جشن ولادت حضرت علی (ع) را در کنار ایتام برگزار کنند.

سرپرست نوجوان مجموعه ایراندُخت در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: توجه خاص امیرالمومنین حضرت علی (ع) به ایتام شهره و آوازه تاریخی و جهانی دارد مولای مان علی همواره به کودکان بی سرپرست و یا بد سرپرست توجه خاص و ویژه داشتند و همین امر باعث شد تا تصمیم بگیریم جشن ولادت ایشان را با کودکان عزیزمان در یکی از پرورشگاه های شیراز برگزار کنیم و در شادی جشن مولود کعبه با آنها شریک شویم.

نرگس ترابی گودرزی گفت: در روز ولادت حضرت زهرا(س) با همفکری اعضا به این نتیجه رسیدیم که برنامه ولادت حضرت علی (ع) را در یکی از پرورشگاه ها و در کنار کودکان سفارش شده حضرت برگزار کنیم.

او افزود: در نظر داشتیم تا با تهیه کیک و مناسبات جشن تولد، ولادت حضرت علی (ع) را در کنار بچها به بهترین حالت ممکن برگزار کنیم و به رسم یادگاری هدایایی را به عنوان عیدی متبرک به آنها تقدیم کنیم .

ترابی ادامه داد: از آنجایی که اعضا دهه هشتادی و غالبا مشغول به تحصیل هستند قاعدتاً منبع درآمدی خاصی ندارند بنابراین برای تأمین هزینه های این جشن باید جهادی وار تلاش میکرد


برچسب ها: برگزار - حضرت علی - به گزارش خبرگزاری فارس - ولادت - سرپرست - کودکان - پرورشگاه
آخرین اخبار سرویس:

جشن تولدی خاص

جشن تولدی خاص