مطالب مرتبط:
بهره برداری از ساختمان پایگاه جاده ای اورژانس 115 شهرستان فاریاب
بهره برداری فاز یک خط سه قطار شهری مشهد تا سال 1403 | انجام روزانه یک میلیون سفر با مترو پس از افتتاح خط 4 قطار شهری مشهد 
بهره برداری از فاز یک خط3 قطارشهری مشهد تا سال 1403 | انجام روزانه یک میلیون سفر با مترو پس از افتتاح خط 4 قطارشهری مشهد 
از سه طرح مهم پالایشی در سال 1402 بهره برداری شد
بهره برداری از 29 پروژه راهبردی در حوزه حمل و نقل و ترابری قرارگاه خاتم الانبیا در سال 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 12:302024-02-05سياسي

جاده سه راهی نماگرد_داران پس از 15 سال به بهره برداری رسید


باند کندرو تقاطع غیرهمسطح نهرخلج_درختک و جاده سه راهی نماگرد_داران در شهرستان فریدن پس از 15 سال با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، صبح امروز در آیین افتتاح پروژه های حوزه راه شهرستان فریدن، ضمن تبریک اعیاد رجبیه و ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم قدردان جانفشانی همه شهیدان والامقامی باشیم که زمینه ساز شکل گیری انقلاب اسلامی و حکومت مردمی از جنس مردم شدند.

وی ادامه داد: از همکاری همه مردم و مسؤولان در شهرستان فریدن قدردانی می کنیم که با همدلی و همراهی پروژه های بلاتکلیف شهرستان را ساماندهی کردند.

مرتضوی گفت: رویکرد دولت سیزدهم توجه ویژه به مناطق محروم بوده است از این رو تلاش کردیم در این شهرستان نیر زمینه افتتاح پروژه های عمرانی و زیربنایی شکل بگیرد تا مردم خوب ما در شهرستان فریدن با رفاه بیشتری زندگی کنند.

استاندار اصفهان با اشاره به افتتاح شهرک گلخانه ای دامنه بیان کرد: در دو سال اخیر بالغ بر 70 میلیارد تومان هزینه شد تا شهرک گلخانه ای شهرستان فریدن در دامنه به بهره برداری رسید و با افتتاح این پروژه ظرفیت خوبی در شهرستان فریدن ایجاد خواهد شد.


برچسب ها: شهرستان - استاندار اصفهان - استاندار - اصفهان - به گزارش خبرگزاری فارس - افتتاح - پروژه های بلاتکلیف
آخرین اخبار سرویس:

جاده سه راهی نماگرد_داران پس از 15 سال به بهره برداری رسید

جاده سه راهی نماگرد_داران پس از 15 سال به بهره برداری رسید