مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 10:552024-02-01بين الملل

آمریکای منهای عقلانیت


خروجی بازی آمریکایی ها با آتشی که خود در منطقه و نظام بین الملل افروخته اند، چیزی جز بازگشت این آتش به آن سوی آتلانتیک نخواهد بود.

تاریخ مصرف قرار دادن جهان در برابر یک اقدام انجام شده، - خروجی بازی آمریکایی ها با آتشی که خود در منطقه و نظام بین الملل افروخته اند، چیزی جز بازگشت این آتش به آن سوی آتلانتیک نخواهد بود.

تاریخ مصرف قرار دادن جهان در برابر یک اقدام انجام شده، مدت هاست به پایان رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه رسالت در سرمقاله شماره امروز خود نوشت: این روزها رسانه های آمریکایی و مقامات پنتاگون، بی محابا از بحران و جنگ در جهان سخن می گویند و دیگر بازیگران حوزه روابط بین الملل را متهم به بحران سازی می کنند! واشنگتن می گوید نسبت به آینده جهان و تشدید منازعات نگران است و کنترل پذیر بودن بحران های نوین را زیر سوال می برد.

صورت مساله مشخص است: خالق و مصدر بحران های گذشته و جاری در حوزه روابط بین الملل (آمریکا)، نگرانی خود را نسبت به آینده اعلام کرده و به جای تجدیدنظر در ماهیت بحران زیست خود، رو به متهم سازی دیگران آورده است.

این پارادوکس و تعارض آشکار چگونه قابل توجیه است؟ در این باره 2 نکته اساسی وجود دارد که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت.


برچسب ها: نظام بین الملل - بین الملل - آمریکایی - آمریکایی ها - بحران - رسانه های آمریکایی - آتلانتیک
آخرین اخبار سرویس:

آمریکای منهای عقلانیت

آمریکای منهای عقلانیت