مطالب مرتبط:
تصاویر/ جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر
برنامه های دهه فجر در دانشگاه های استان فارس اعلام شد
رسانه ها  بازوی اثربخش مدیریت استان در تصمیم سازی ها هستند
1600 پروژه و طرح در دهه فجر در استان تهران بهره برداری و کلنگ زنی می شود
پیش بینی 772 شعبه اخذ رای در حوزه های انتخابیه استان زنجان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 19:202024-01-31سياسي

باید عرصه فرهنگ را در استان تقویت کنیم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در عرصه مسائل فرهنگی در استان نسبت به سایر بخش ها عقب تریم و باید این عرصه را تقویت کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در عرصه مسائل فرهنگی در استان نسبت به سایر بخش ها عقب تریم و باید این عرصه را تقویت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری، عصر امروز(یازدهم بهمن) در نشست شورای اداری استان با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل خون شهدا و مجاهدت مردم کشورمان است که با تحمل مشکلات، مقابل همه توطئه های دشمنان ایستادگی کردند و امروز به فضل الهی به توفیقات بزرگی رسیده ایم.

وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب دانست و گفت: مسئولین با اتکاء به مردم بر صندلی مدیریت تکیه زده اند و رویکرد مردم مداری باید در همه عرصه ها بیشتر و خدمت رسانی به آنان افزایش یابد.

وی همچنین با اشاره به تقدیم چندصد هزار شهید در راه انقلاب، گفت: به ازاء هر صندلی مدیریتی در کشور 73 شهید تقدیم شده و باید قدر این فرصت خدمت رسانی را بدانیم و رهرو واقعی راه شهیدان باشیم و تا پای جان به مردم خدمت کنیم.

وی به کشتار مردم مظلوم غزه هم اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی امروز برای حفظ موقعیت خود دست به دامان همه دنیای استکبار شده، اما قطعا این رژیم جانی ستمکار باقی


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - امام جمعه کرمانشاه - نماینده ولی فقیه - استان - کرمانشاه - مسائل فرهنگی - حجت الاسلام والمسلمین
آخرین اخبار سرویس:

باید عرصه فرهنگ را در استان تقویت کنیم

باید عرصه فرهنگ را در استان تقویت کنیم