مطالب مرتبط:
مشکلی در تامین گوشت مرغ استان همدان در ایام پایانی سال وجود ندارد
کشف 19 کارت سوخت غیرمجاز از یک راننده اتوبوس در استان کرمان
تحقق کشاورزی قراردادی در بیش از 2 میلیون هکتار از اراضی کشور/ سه استان شمال غرب کشور، پیشتاز تحقق تولید کشاورزی قراردادی
افزایش 16 درصدی جابه جایی بار از مبدا استان کرمان نسبت به سال گذشته
اعلام برنامه های نیمه شعبان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) کرمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 19:052024-02-12اقتصادي

برنامه ریزی استان کرمان برای خودکفایی در تولید گوشت مرغ تا 1404


مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان کرمان گفت: در حال حاضر 30 درصد نیاز گوشت مرغ از استان های همجوار تامین می شود و با برنامه ریزی انجام شده، امیدواریم سال آینده در فضای بهتری در تامین گوشت مرغ استان قرار بگیریم و تولید به 90 درصد برسد و سال 1404 در تامین گوشت مرغ استان خودکفا شویم.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان کرمان گفت: در حال حاضر 30 درصد نیاز گوشت مرغ از استان های همجوار تامین می شود و با برنامه ریزی انجام شده، امیدواریم سال آینده در فضای بهتری در تامین گوشت مرغ استان قرار بگیریم و تولید به 90 درصد برسد و سال 1404 در تامین گوشت مرغ استان خودکفا شویم.

سیدحسن مهدی عصر امروز 23 بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هر ماه به طور متوسط دو میلیون و 500 هزار قطعه جوجه ریزی در استان کرمان صورت می گیرد و روزانه 170 تن تولید گوشت مرغ داریم.

وی افزود: با برنامه ریزی سه ماه گذشته، این عدد به سه میلیون و 400 هزار قطعه در دی ماه افزایش یافت و پیش بینی می شود قریب به سه میلیون جوجه ریزی در بهمن ماه داشته باشیم زیرا در آستانه سال جدید و ماه مبارک رمضان قرار داریم و اقبال بیشتری برای تولید در این بخش وجود دارد.

مهدی با تاکید بر لزوم حمایت لازم در تامین نهاده های دامی و مدیریت بازار بیان کرد: نیاز استان کرمان روزانه 220 تا 230 تن گوشت مرغ است


برچسب ها: گوشت مرغ - استان - استان کرمان - برنامه ریزی - گوشت - تامین - تولید گوشت مرغ
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی استان کرمان برای خودکفایی در تولید گوشت مرغ تا 1404

برنامه ریزی استان کرمان برای خودکفایی در تولید گوشت مرغ تا 1404