مطالب مرتبط:
صندوق بین المللی پول: رشد اقتصادی ایران به 5.4 درصد افزایش یافت
صندوق بین المللی پول برآورد خود از رشد اقتصادی ایران را افزایش داد
تیم اقتصادی دولت بازار ارز را مدیریت کند/رشد قیمت دلار بهانه ای برای افزایش پرشتاب سایر کالا می شود
راه نجات اقتصاد، افزایش بهره وری در تولید و مصرف انرژی است
برنامه ایران برای افزایش درآمد های ترانزیتی؛ رشد 29 درصدی ترانزیت از مسیر ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 16:152024-01-31اقتصادي

افزایش بهره وری، مسیر رشد اقتصادی است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، میرسامان پیشوایی روز سه شنبه (دهم بهمن ماه) در نشست بررسی وضع بهره وری دستگاه های اجرایی با بیان اینکه صنعت نفت، - رییس سازمان ملی بهره وری ایران گفت: برای تحقق رشد اقتصادی با توجه به شرایط کنونی کشور، هیچ راهی جز بهره وری نداریم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، میرسامان پیشوایی روز سه شنبه (دهم بهمن ماه) در نشست بررسی وضع بهره وری دستگاه های اجرایی با بیان اینکه صنعت نفت، صنعت کار و تلاش و در حال پیشرفت است، اظهار کرد: نگاه کشور برای رشد اقتصادی معطوف به این حوزه است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون پیشرفت ایران دغدغه همه است، افزود: در مقطع فعلی این پیشرفت به مباحث اقتصادی گره خورده است و نام گذاری چند سال اخیر از سوی مقام معظم رهبری نقش مهم اقتصاد را در کشور نشان می دهد.

رییس سازمان ملی بهره وری ایران با بیان اینکه موضوع اقتصاد به موضوع کارآمدی نظام تبدیل شده است، گفت: اگر بتوانیم این موضوع را برطرف کنیم می توانیم بگوییم نظام هم کارآمدی خود را اثبات کرده است، دشمن هم برای مانور و تبلیغ حوزه اقتصادی را هدف قرار داده است.

پیشوایی اظهار کرد: اگر از گام کلیدی که در نظر گرفته شده است سربلند بیرون بیاییم، زیرساختی برای توسعه منابع انسانی ایجاد می شود.


برچسب ها: سازمان ملی بهره وری ایران - بهره وری - اقتصادی - اقتصاد - سازمان ملی بهره وری - دستگاه های اجرایی - رشد اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بهره وری، مسیر رشد اقتصادی است

افزایش بهره وری، مسیر رشد اقتصادی است