مطالب مرتبط:
بیش از 15 هزار در کانون های فرهنگی هنری مساجد زنجان عضو هستند
حفظ هویت فرهنگ و هنر یکی از وظایف کانون های فرهنگی هنری مساجد است خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز
آغاز بارندگی ها در استان زنجان
لزوم توجه به موضوع پدافند غیرعامل در شبکه راهی در استان زنجان
فیلم | 40 هزار رأی اولی در استان زنجان حماسه سازی می کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 21:152024-02-15فرهنگي

عضویت بیش از 15 هزار کانون های فرهنگی مساجد استان زنجان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از فعالیت 386 باب کانون فرهنگی هنری مساجد در این استان و عضویت بیش از 15 هزار در این کانون ها خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از فعالیت 386 باب کانون فرهنگی هنری مساجد در این استان و عضویت بیش از 15 هزار در این کانون ها خبر داد.

اصغر حاج علی اکبری امروز (پنجشنبه 26 بهمن ماه) در نشست تبیینی مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه فلسفه تشکیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد، حفظ هویت فرهنگ و هنر با محوریت مساجد است، اظهار کرد: این مجموعه به طور هوشمندی از دل انقلاب اسلامی رشد کرده و همانطور که مساجد کارکردهای متعددی در زمینه عبادی، سیاسی، اجتماعی دارد با تاسیس کانون های فرهنگی و هنری در جوار مساجد کارکردهای فرهنگی و هنری نیز احیا شد.

وی از کانون های مساجد به عنوان یک ظرفیت ارزشمند برای کسانی که دل در گرو انقلاب دارند، یاد کرد و افزود: می توان با استفاده از این ظرفیت مسجدی به خلق آثار معنوی و مادی پرداخت.

حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: اصحاب هنر و فرهنگ مسجدی برای تعالی کشور هم قسم شده اند تا در 11 اسفندماه حماسه خواهیم آفرید.


برچسب ها: کانون های فرهنگی - فرهنگ - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگی و هنری - کانون فرهنگی هنری مساجد - فرهنگی - استان زنجان
آخرین اخبار سرویس:

عضویت بیش از 15 هزار کانون های فرهنگی مساجد استان زنجان

عضویت بیش از 15 هزار کانون های فرهنگی مساجد استان زنجان