مطالب مرتبط:
بارش 45 میلیمتری باران در استان همدان
گردنه زیبای عشاق در استان هرمزگان (فیلم)
مدارس استان همدان غیرحضوری شد
بارش شدید برف و باران در استان همدان ادامه دارد
مدارس استان همدان فردا غیرحضوری برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 09:302024-02-17حوادث

تمام محورهای استان همدان باز است/مه گرفتگی گردنه اسدآباد


رییس پلیس راه استان همدان با تأکید بر اینکه در حال حاضر تمام محورهای استان بازها باز و تردد در جریان است، گفت: در گردنه اسدآباد از ساعت 4 صبح مه گرفتگی غلیط داشتیم به طوریکه دید افقی تا 5 متر کاهش یافته بود و همچنان مه آلود بودن این مسیر ادامه دارد.

- ایسنا/همدان رییس پلیس راه استان همدان با تأکید بر اینکه در حال حاضر تمام محورهای استان بازها باز و تردد در جریان است، گفت: در گردنه اسدآباد از ساعت 4 صبح مه گرفتگی غلیط داشتیم به طوریکه دید افقی تا 5 متر کاهش یافته بود و همچنان مه آلود بودن این مسیر ادامه دارد.

سرهنگ علی فکری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز بارش ها از ظهر دیروز و استمرار بی سابقه آن تا سه بامداد امروز مطرح کرد: با توجه به اینکه این بارش پیش بینی شده بود، اقدامات پیشگیرانه و به موقع انجام گرفت و چندین و چند بار محورها توسط نیروهای راهداری برف روبی و نمک پاشی شد.

وی با اشاره به امدادرسانی و خدمات رسانی به تعدادی از خودروها در محورهای استان تصریح کرد: خانواده های زائری که از کربلا برمی گشتند و اکثراً کهنسال بودند، در گردنه اسدآباد به علت نقص فنی خودرو و بارش سنگین برف دچار مشکل شده بودند که توسط تیم های پلیس راه امدادرسانی شدند.


برچسب ها: رییس پلیس راه استان همدان - گردنه اسدآباد - رییس پلیس راه استان - استان همدان - پلیس راه استان - مه گرفتگی - استان
آخرین اخبار سرویس:

تمام محورهای استان همدان باز است/مه گرفتگی گردنه اسدآباد

تمام محورهای استان همدان باز است/مه گرفتگی گردنه اسدآباد