مطالب مرتبط:
دیدگاه مهمان| ایران، اسراییل و بازی جنگ
جنگ منطقه ای بزرگ منتظر یک جرقه است | آیا سپاه به سرعت به اقدام تروریستی اسراییل در دمشق واکنش نشان می دهد؟ | سیاست راهبردی جدید ایران
نزاع ایران اسراییل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟
کابینه جنگ اسراییل در آستانه فروپاشی
مناظره دیدنی اعراب درباره رویارویی ایران و اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 20:002024-01-21بين الملل

ایران، اسراییل و بازی جنگ


ایران نمی خواهد وارد چارچوب بازی اسراییل شود، اما ضربات اعلام شده و نشده ای به این رژیم زده و می زند که برای دشمن معنادار و مستأصل کننده است.

- فارس پلاس؛ سارا هوشمندی در یادداشتی نوشت: روز گذشته رژیم صهیونیستی با حمله به ساختمانی در دمشق، 5 تن از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به شهادت رساند.

تحلیلگران این اقدام تل آویو را در ادامه تلاش برای تغییر چارچوب جنگ و گسترش تنش در غرب آسیا برای رهایی رژیم اشغالگر از مخمصه فعلی ارزیابی می کنند.

استراتژی جمهوری اسلامی ایران در قبال برخی تحریکات پاسخ مناسب و بازدارندگی هوشمند در قبال برخی اقدامات دشمنان است، رژیم اسراییل در ورود ایران به تنش همه جانبه تلاش های گسترده ای انجام دادند که ایران نه تنها خلاف تحریکات فراوان رژیم صهیونیستی، وارد دام تل آویو نشده است؛ بلکه از یک سو به ضربات خود با قدرت ادامه داده و از سویی دیگر چارچوب نبرد را از ابتدای جنگ تاکنون به سود خود و محور مقاومت حفظ کرده است؛ به طوری که این وضعیت صهیونیست ها را به استیصال کشانده و اجازه کسب توفیق راهبردی به این رژیم نداده است.

به بیان دیگر ایران به همراه مقاومت ضربات اساسی از هر سو ـ فلسطین، لبنان، عراق، سوریه و یمن ـ به رژیم وارد و در واقع صهیونیست ها را از جهات مختلف سیاسی، نظامی، اقتصادی به محاصره خو


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - ایران - اسراییل - رژیم - سپاه پاسداران انقلاب - صهیونیستی - جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

ایران، اسراییل و بازی جنگ

ایران، اسراییل و بازی جنگ